X
نگاهی به عملکرد شرکت آبفا کردستان به مناسبت هفته دولت

 نگاهی به عملکرد شرکت آبفا کردستان به مناسبت هفته دولت

شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان در دو بخش تصفیه، تأمین و توزیع آب شرب بهداشتی و سالم و جمع آوری، دفع و تصفیه بهداشتی فاضلاب به شهروندان این استان خدمات ارائه می دهد.
شنبه، 02 شهریور 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان این شرکت از بدو تأسیس تاکنون توانسته است جمعیت بهره مند از آب شرب سالم در 27 شهر استان را از 85 درصد به 100 درصد و جمعیت بهره مند از خدمات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب را نیز از  73 درصد به بیش از 95 درصد برساند.

همچنین از آغاز فعالیت شرکت آبفا استان تاکنون 43 طرح اساسی در زمینه های آبرسانی، ایجاد تأسیسات فاضلاب ( شبکه جمع آوری، خطوط انتقال و تصفیه خانه) و اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب با هزینه 300 میلیارد تومان در کردستان اجرا گردیده است.

از جمله افتخارات این شرکت کسب رتبه برتر رشد، رتبه برتر در زمینه ساخت و تجهیز آزمایشگاه های آب و فاضلاب، رتبه برتر در زمینه خدمات رسانی به شهروندان، کسب واحد سبز استان و جایزه جهانی برای تصفیه خانه فاضلاب سنندج، کسب عنوان برتر مدیریت مصرف و اجرای پروژه های عمرانی را می توان نام برد.

در حال حاضر حداکثر ظرفیت تأمین منابع آب استان 148 میلیون مترمکعب در سال، تعداد تصفیه خانه های آب در مدار بهره برداری 5 واحد، تعداد انشعابات آب بیش از 371 هزار فقره، طول کل شبکه انشعابات، شبکه توزیع و خطوط انتقال آب 5288 کیلومتر و تعداد آزمایشگاه های آب 15 واحد است.

همچنین تعداد تصفیه خانه های فاضلاب در مدار بهره برداری 6 واحد، تعداد آزمایشگاه های فاضلاب 13 واحد و طول شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب 1932 کیلومتر می باشد.

تصاویر
  • نگاهی به عملکرد شرکت آبفا کردستان به مناسبت هفته دولت
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری