X
مدیر روابط عمومی شرکت آبفا فارس: شهروندان شهر سپیدان می توانند بدون هیچگونه نگرانی از آب شرب شبکه آبرسانی شهر استفاده نمایند.

 مدیر روابط عمومی شرکت آبفا فارس: شهروندان شهر سپیدان می توانند بدون هیچگونه نگرانی از آب شرب شبکه آبرسانی شهر استفاده نمایند.

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا فارس گفت: با توجه به کنترل روزانه کیفیت آب شبکه آبرسانی شهر سپیدان و میزان استاندارد کلر باقی مانده در آب ، شهروندان شهر سپیدان می توانند بدون هیچگونه نگرانی از آب شرب شبکه آبرسانی شهر استفاده نمایند.
یکشنبه، 19 فروردین 1397 | Article Rating

 

مدیر روابط عمومی شرکت آبفا فارس گفت: با توجه به کنترل روزانه کیفیت آب شبکه آبرسانی شهر سپیدان و میزان استاندارد کلر باقی مانده در آب  ، شهروندان شهر سپیدان می توانند بدون هیچگونه نگرانی از آب شرب شبکه آبرسانی شهر استفاده نمایند.


به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس ، مهراب بهنام مدیر روابط عمومی شرکت آبفا فارس اظهار داشت : در پی انتشار اخباری  مبنی بر احتمال آلودگی آب شرب شبکه توزیع شهر سپیدان در اواخر روز چهارشنبه هفته گذشته ، نسبت به اقدامات احتیاطی و پیشگیرانه و به جهت افزایش ضریب اطمینان نسبت به اضافه نمودن تجهیزات گند زدایی آب اقدام شد و طی بررسی های بعمل آمده  شبکه آب  شهر سپیدان روزانه از نظر عوامل کیفی آب تحت کنترل می باشد وی ضمن تأکید بر سالم و بهداشتی بودن شبکه آب شهر سپیدان در همین خصوص گفت:  چشمه سپیدان یکی از منابع تأمین آب شرب این شهر می باشد که با کنترل روزانه ی سامانه ی کلر زنی موجود در محل و کنترل میزان کلر باقیمانده درشبکه آب شهر سپیدان ، سلامت میکروبی آبی که وارد شبکه ی توزیع شهری می شود تضمین شده است  و در حال حاضر نیز آب این چشمه کاملا سالم ، بهداشتی و قابل شرب می باشد و طبق اعلام رسمی آزمایشگاه معتبر ثالث ، نمونه های آزمایش شده از شبکه آب شرب شهر سپیدان در اواخر روز چهارشنبه هفته گذشته و روز های بعد فاقد هرگونه آلودگی بوده است .


گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس حاکی است مدیر روابط عمومی این شرکت در پایان با اشاره به این موضوع که با بروز این اتفاق در روز های اخیر و اظهار نظر های غیر رسمی مبنی بر آلودگی آب شرب سپیدان ، شرکت آبفا استان فارس با در نظر گرفتن اهمیت سلامت شهروندان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز نسبت به انجام نمونه برداری مجدد از آب شبکه ی توزیع شهر  اقدام نموده است . در همین راستا نتایج آزمایش های انجام شده آب این شبکه اعلام گردید است که عاری از هرگونه آلودگی می باشد.

تصاویر
  • مدیر روابط عمومی شرکت آبفا فارس: شهروندان شهر سپیدان می توانند بدون هیچگونه نگرانی از آب شرب شبکه آبرسانی شهر استفاده نمایند.
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری