X
دیدار سرپرست امور آبفار کلات با دادستان این شهرستان

 دیدار سرپرست امور آبفار کلات با دادستان این شهرستان

با هدف گسترش تعاملات در راستای خدمات رسانی به روستائیان، سرپرست و کارشناس حقوقی و مسئول مشترکین امور آبفار کلات با دادستان این شهرستان دیدار کردند.
یکشنبه، 19 فروردین 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست امور آبفار کلات در این نشست گزارشی از وضعیت آب شرب و چالشها و مشکلات موجود در تامین آب شرب روستاییان و جمع آوری انشعابات راکد به علت عدم پرداخت آب بها، الگوی مصرف و انشعابات غیر مجاز ارائه کرد.

رضا رمضان پور در ادامه ضمن تشکر از همراهی و مساعدت همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای ارائه خدمات مطلوب و مستمر به روستائیان، خواستار همکاری و تعامل بیشتر مجموعه قضائی و نیروی انتظامی شهرستان کلات در مقابله و برخورد با متخلفین و مرتکبین جرائم آب شد.

دادستان کلات نیز در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات کارکنان امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان و ارائه خدمات مطلوب برای تامین آب شرب بهداشتی روستاییان و تعامل با اقشار ضعیف روستایی و همچنین اجرای پروژه ها و رعایت نکات ایمنی آن، برای آبرسانی سالم در روستاههایی که تحت پوشش نمی باشند تاکید نمود و آمادگی مجموعه دادستانی را در جهت هرگونه همکاری و مساعدت با مجموعه آبفار اعلام کرد.

تصاویر
  • دیدار سرپرست امور آبفار کلات با دادستان این شهرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری