X

 لزوم مشارکت فعال تمامی آحاد جامعه در مدیریت مصرف آب

در روزهای نخستین سال نو و در راستای بررسی وضعیت خدمت رسانی در بخش آب و فاضلاب به مسافران نوروزی، مدیرعامل آب وفاضلاب شهری مازندران با مدیران کل استانی، مدیران وکارکنان امور ساری، بابلسر و بهنمیر ، عباس آباد، فریدنکنار، محمودآباد، نور،رویان و چمستان، سیمرغ، جویبار، قائمشهر، نکا، بهشهر، خلیل شهر و رستمکلا، گلوگاه، میاندرود و... دیدار و بر لزوم مشارکت فعال تمامی آحاد جامعه در مدیریت مصرف آب تاکید کرد....
یکشنبه، 19 فروردین 1397 | Article Rating

به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، مدیرعامل شرکت در این دیدارها ضمن بیان اینکه با افزایش جمعیت، تقاضای مصرف آب نیز افزایش می یابد، گفت: از آنجایی که تاسیسات موجود برای جمعیت ثابت در نظر گرفته شد، در ایام نوروز برخی از شهرهای مسافر پذیر، با افت فشار آب مواجه می شوند که با تدابیر لازم سعی شده این کمبود برطرف شود.

مهندس ذاکری ضمن اشاره به مشارکت فعال تمامی آحاد جامعه در امر مدیریت مصرف آب، افزود: اولین گام در تامین وحفظ آب شرب سالم و کافی، صرفه جویی و اجتناب از مصارف غیرضروری توسط هموطنان و مسافران است.

وی، خدمت رسانی مطلوب را مرهون همکاری و تعامل مردم با شرکت آب وفاضلاب شهری مازندران دانست و تصریح کرد: با توجه به کاهش میزان بارندگی و افت ذخایر سفره های آب زیرزمینی، فرهنگ مدیریت مصرف باید در جامعه نهادینه شود تا در روزهای گرم سال با کمبود و یا قطع آب مواجه نشویم.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران با تاکید بر هماهنگی دستگاه های خدمات رسان طی ایام تعطیل و تابستان به منظور تسهیل در امر خدمت رسانی اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال " حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده تلاش می کنیم با تاسی از این شعار در حمایت از کالا و تولید ایرانی و رونق اقتصادی کشور سهم بسزایی ایفا نماییم.

گفتنی است در ادامه این دیدارها ساختمان نگهبانی مجتمع آبرسانی سیمرغ با صرف 200 میلون ریال با مشارکت مالی کارکنان امور سیمرغ افتتاح شد .

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری