X
نشست مدیرعامل و معاونین و مدیران آبفای جنوب غربی استان تهران

 نشست مدیرعامل و معاونین و مدیران آبفای جنوب غربی استان تهران

با هدف ارزیابی عملکرد و بررسی چالش های موجود در شهرهای تحت پوشش ، جلسه پایان سال 1396 در شرکت برگزار گردید . به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران در این نشست که همزمان با روزهای آغازین سال جدید و با حضور مدیرعامل ، معاونین و مدیران این شرکت برگزار گردید . اقدامات صورت گرفته ، برنامه های تعریف شده و میزان دستیابی به اهداف تعیین شده در حوزه معاونت های مختلف و همچنین در شهرهای تحت پوشش شرکت مورد بحث و بررسی و ارزیابی قرار گرفت .
یکشنبه، 19 فروردین 1397 | Article Rating

در این جلسه که در حوزه های مختلف و مطابق گزارش معاونت های مربوطه و مدیران صورت گرفت ، کلیه برنامه های سالیانه ( سال 1396 ) در خصوص پروژه های تعریف شده و اجرای عملیات و پروژه های عمرانی از جمله پروژه های فاضلاب و تصفیه خانه ها ، ساخت و تکمیل مخازن زخیره ای آب شر ، اصلاح و توسعه شبکه های آبرسانی در شهرها ، به روز رسانی انشعابات و جمع آوری انشعابات فرسوده ، خارج سازی خطوط دو شبکه ای در شهرهای مختلف ، اجرای پروژه های نیمه تمام ، ارائه خدمات به مشترکین از طریق دفاتر پیشخوان ، ارتقاء و بهبود آب آشامیدنی در مناطق مورد نیاز ، برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل و همکاران و دهها برنامه ای که جهت اجراء در سال 96 در دستور کار قرار گرفته بود و همچنین میزان دستیابی به اهداف تعیین شده و موفقیت و عملکرد مدیران شهرهای تابعه مورد ارزیابی قرار گرفت .
مدیرعامل آبفای جنوب غربی استان تهران ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای همکاران در سال جدید و با قدردانی از اقدامات صورت گرفته و اجراء و اتمام پروژه های تعریف شده مطابق برنامه زمانبندی شده ، ضمن تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام در کمترین زمان ممکن یادآور شد : با توجه به تقارن فصل گرم و پیک مصرف آب لازم است با بسیج تمامی همکاران و با برنامه ریزی دقیق و منسجم ، ضمن تامین مطلوب آب آشامیدنی شهروندان و با جلوگیری از هدررفت و پرت آب آشامیدنی و انشعابات غیر مجاز از هرگونه مشکلات و چالش احتمالی در این زمینه جلوگیری نمائیم .
ابوالفضل صدرائیه با انتقاد از عملکرد جزیره ای و سلیقه ای یادآور شد : لازم است براساس برنامه دقیق و اولویت بندی و بر مبنای شاخص های تعیین شده پروژه های تعریف شده را مطابق برنامه زمانبندی شده عملیاتی نمائیم تا علاوه بر دستیبانی به اهداف مورد نظر از پراکنده گی و ناقص انجام شدن پروژه ها نیز جلوگیری نمائیم .
سپس هادی جعفری معاون برنامه ریزی و منابع انسانی ضمن ارائه گزارش مسبوطی از عملکرد حوزه کلیه معاونت ها و مدیران در سال 1396 خاطر نشان کرد : مطابق مدل ارزیابی آبفای استان تهران رتبه عملکرد شرکت آبفای جنوب غربی در اوایل سال 96 و در خرداد ماه 12 بوده است که با انجام و اجرای موفق برنامه های تعیین شده در پایان سال به رتبه قابل توجه 7 ارتقاء یافته و امیدواریم با روند فعلی در سال جدید این شاخص بهتر از وضعیت فعلی باشد .
گفتنی است با توجه به ارزیابی صورت گرفته در حوزه شهرها آقای وحید مبین مدیر امور آبفای نسیم شهر برای دومین بار متوالی در سال 1396 بلحاظ عملکرد مطلوب حوزه آبفای نسیم شهر بعنوان مدیر موفق انتصاب گردید و از طرف مدیرعامل شرکت مورد تقدیر قرار گرفت .
تصاویر
  • نشست مدیرعامل و معاونین و مدیران آبفای جنوب غربی استان تهران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری