X
توسعه سازمانی با محوریت اخلاق حرفه ای

 توسعه سازمانی با محوریت اخلاق حرفه ای

از سوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب تهران شعار سال 1397 در این شرکت با عنوان "توسعه سازمانی با محوریت اخلاق حرفه ای" تعیین شد.
یکشنبه، 19 فروردین 1397 | Article Rating

طی برگزاری نشست استراتژی و پایش مدیران که با حضور کلیه معاونین، مشاورین و مدیران برگزار شد به نحوه عملکرد در سال 96 و تببین اهداف در سال جدید پرداخته شد.

در این نشست مدیرعامل آبفای شهرها و شهرکهاس غرب تهران ضمن قدردانی از تلاش همکاران گفت: برنامه ریزی و تخصیص بودجه در سال 97 جز به جز نسبت به شهرهای زیر مجموعه تدوین شده است و انتظار می رود تمامی کارکنان شرکت کمافی سابق با تلاش و کوشش، تعهد و تخصص موفقیت های بسیاری پیرامون خدمت رسانی مطلوب و گسترده به مردم را رقم زنند.

او بر لزوم پاسخگو بودن مدیران تاکید کرد و افزود: روابط حرفه ای در جایگاه خودش قرار دارد و به صورت کار تعریف شده همچنین سال جدید سال تحقق اهداف شرکت با تسهیم هدف است.

ابراهیم یزدیان به تدوین کتاب برنامه سال 97 از سوی معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شرکت اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه سازمانی با محوریت اخلاق حرفه ای شعار ما در سال پیش رو است که برای تحقق آن از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرها و شهرکهای غرب تهران در پایان از کلیه معاونین، مدیران و کارکنان خواست خلاقیت و نوآوری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند و با ارائه ایده های جدید و خلاقانه زمینه ساز خدمات پایدار در شرکت شوند تا در پایان سال با بازنگری به عملکرد شاهد تحقق شعار سال باشیم.
تصاویر
  • توسعه سازمانی با محوریت اخلاق حرفه ای
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری