X
دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با مدیرکل مدیریت بحران استانداری

 دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با مدیرکل مدیریت بحران استانداری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به مناسبت آغاز سال جدید با مدیرکل مدیریت بحران استانداری دیدار و گفت و گو کرد
یکشنبه، 19 فروردین 1397 | Article Rating

دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با مدیرکل مدیریت بحران استانداری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی به مناسبت آغاز سال جدید با مدیرکل مدیریت بحران استانداری دیدار و گفت و گو کرد.
مهندس هاشمی مقدم در این دیدار ضمن تبریک سال جدید گزارشی از اقدامات تامین و توزیع آب در روزهای پایان سال 96 و تعطیلات نوروزی 97 ارائه داد.
وی گفت: در 13 روز ابتدای سال 97 حدود هفت درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته تولید آب داشته ایم که آمار و اطلاعات موجود نشان دهنده وضعیت مطلوب تامین و توزیع آب امسال نسبت به سال گذشته می باشد.
مهندس هاشمی مقدم افزود: روزهای پایانی سال آزمونی است برای شرکت که با توجه به افزایش مصرف آب میزان آمادگی خود را برای تابستان محک زده و نقاط ضعف احتمالی را برطرف نماید تا در تابستان بهترین خدمات به مردم ارائه شود
وی به برخی از اقدامات این مجموعه در حوزه مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی کاربردی در راستای تربیت نیروهای مهارت دیده، تجهیز انبار مدیریت بحران به کانتینر و لوازم مورد نیاز بحران و انجام پروژه های شیر قطع سریع جریان آب در زمان وقوع زلزله و تهیه و نصب مخازن آب اضطراری با استفاده از تجربه سایر شرکت ها از جمله این اقدامات می باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی ضمن اشاره به روند کاهشی هدررفت آب استان به افزایش 17 درصدی مصرف آب فضای سبز در سال 96 نسبت به سال 95 اشاره کرد و از مدیرکل مدیریت بحران استانداری درخواست نمود اعتبارات ویژه ای به شهرداری ها با اولویت شهرهای دارای تنش آبی برای اجرای این پروژه اختصاص یابد.
وی همچنین به موضوع زلزله سر پل زهاب اشاره کرد و گفت: گل آلود شدن آب و سقوط ترانس های برق تاسیسات آب و فاضلاب 2 مشکل ایجاد شده برای شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه در این زلزله بود که در این خصوص خواستار تخصیص اعتبارات ویژه به شرکت توزیع نیروی برق برای مقاوم سازی تیر برق ترانس ها با اولویت تاسیسات آب استان شد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی نیز ضمن تشکر از اقدامات شرکت آب و فاضلاب، این شرکت را یکی از مجموعه های فعال و پیش رو در زمینه مدیریت بحران دانست.
مهندس میرجلیلی با اشاره به زلزله خیز بودن استان، بر آمادگی در این خصوص و شناسایی نقاط ضعف و رفع آن تاکید نمود.

تصاویر
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با مدیرکل مدیریت بحران استانداری
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری