X
نشست مدیر امور آبفار اسفراین با بخشدار بخش مرکزی این شهرستان

 نشست مدیر امور آبفار اسفراین با بخشدار بخش مرکزی این شهرستان

یکشنبه، 19 فروردین 1397 | Article Rating

در نشست مدیرامور آبفار شهرستان اسفراین با بخشدار بخش مرکزی این شهرستان وضعیت آب شرب مردم روستاها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان شمالی، مدیر امور آبفار شهرستان اسفراین گزارشی از مجموعه اقدامات صورت پذیرفته جهت تامین آب روستاهای دچار مشکل و روند اجرای پروژه های آبرسانی در سطح روستاها را ارائه داد.

 مسلم رحیم زاده با اشاره به کاهش نزولات آسمانی و خشک شدن چشمه ها و کاهش شدید آبدهی چاه ها، گفت: شهرستان اسفراین بیشترین تعداد روستاهای دارای تنش آبی را در استان دارد و در سال جاری این تعداد به 77 روستا افزایش یافته است و برای عبور از این بحران به همکاری مردم نیازمند هستیم.

وی افزود: امور آبفار شهرستان اسفراین، تعداد 671 روستا را تحت پوشش خدمات خود دارد و در حال حاضر شاخص بهره مندی از آب شرب روستاهای این شهرستان 86.54درصد می باشد.

در این نشست بخشدار بخش مرکزی شهرستان اسفراین ضمن خوش آمد گویی و تبریک سال نو و تقدیر از پیگیری ها و تلاش مستمر مجموعه آب و فاضلاب روستایی در رفع مشکلات مربوط به آبرسانی در روستاها، بیان کرد: امیدواریم با مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی  مجموعه آبفار تخصیص به موقع اعتبارات سال جاری شاهد رفع مشکلات کمبود آب شرب و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات این امور باشم.

    در ادامه ضمن قول همکاری کامل مجموعه بخشداری با امور آبفار شهرستان اسفراین جهت رفع مشکلات روستاهای بخش مرکزی به بیان سایر مسائل و مشکلات پرداخت.

در ادامه این نشست مدیر امور آب و فاضلاب روستایی اسفراین در جهت رسیدگی و پیگیری به مسائل و مشکلات مطروحه قول مساعد داد و خواستار برگزای نشستی با کلیه دهیاران بخش مرکزی شهرستان و دعوت از مردم در جهت مدیریت مصرف آب شد.

تصاویر
  • نشست مدیر امور آبفار اسفراین با بخشدار بخش مرکزی این شهرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری