X
سرپرست امور آب و فاضلاب شهر بانه منصوب شد

 سرپرست امور آب و فاضلاب شهر بانه منصوب شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، محمد کریم پناه به عنوان سرپرست امور آبفا شهر بانه منصوب و جایگزین جلال صالحی شد.
شنبه، 19 مرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، مراسم تقدیر از مدیر قبلی آبفا بانه و معرفی سرپرست این امور روز پنج شنبه هفدهم مردادماه با حضور فرماندار شهرستان بانه، کورش اصلانی معاون برنامه ریزی و محمدی مدیر حراست شرکت ابفا کردستان برگزار شد.

در حکم سرپرست امور آبفا بانه که به امضای مهندس محمدی مدیرعامل شرکت آبفا استان رسیده، آمده است: "با استعانت از خداوند متعال و بر اساس تصمیمات متخذه به موجب این ابلاغ از تاریخ 17/5/1398 به سمت سرپرست امور آب و فاضلاب شهری بانه تعیین و منصوب می‌شوید تا زیر نظر اینجانب نسبت به انجام امور محوله (ارائه خدمت صادقانه و شبانه‌روزی به شهروندان محترم) اهتمام نمایید.

امید است با تقویت همکاری و همدلی سازمانی، استفاده از ظرفیت‌های نیروی انسانی کارآمد و متعهد، تعامل مؤثر با سایر ارگان‌ها و نهادهای سطح شهرستان، معاونت‌ها، مدیران ستادی، امور تابعه با جدیت و نوآوری نسبت به انجام وظایف محوله در پیشبرد اهداف صنعت و در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام نمایید. توفیق جناب‌عالی را از درگاه ایزد منان خواستارم".

گفتنی است، محمد کریم پناه کارشناس ارشد شیمی است و تا پیش از این به عنوان مدیر تصفیه خانه شهرهای سقز و بانه فعالیت می‌کرد.

 

تصاویر
  • سرپرست امور آب و فاضلاب شهر بانه منصوب شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری