X

 انتخاب نائب رئیس انجمن شطرنج وزارت نیرو

مجتبی یوسفی راکی مدیر امور عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان با حکم مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی وزرش و مسئول هماهنگی امور ورزش و سازمان آب و برق مهندس به سمت نائب رئیس انجمن شطرنج وزارت نیرو منصوب شد.
یکشنبه، 13 مرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، با حکم مالک حسین زاده دبیر شورای مرکزی وزرش و مسئول هماهنگی امور ورزش و سازمان آب و برق مهندس مجتبی یوسفی راکی مدیرعمومی عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان نائب رئیس انجمن شطرنج وزارت نیرو شد.

در راستای نظام نامه تربیت بدنی و گسترش ورزش های همگانی و بنا به پیشنهادات رئیس محترم انجمن شطنج وزارت نیرو مهندس مجتبی یوسفی راکی به سمت نائب رئیس انجمن شطرنج وزارت نیروانتخاب شد.

لازم به ذکر است مجتبی یوسفی مقام قهرماني مسابقات سراسری شطرنج شركت هاي تابعه وزارت نيرو و در هشتمین دوره مسابقات شطرنج وزارت نیرو جام شهید عباسپور به مقام دوم و  در نهممین دوره مسابقات شطرنج کارکنان وزارت نیرو با عنوان جام شهدای صنعت آب و برق، تیم الف و ب کمیته استان خوزستان عنوانهای اول و سوم این مسابقات را در کارنامه خود دارد.

گفتني است: يوسفي راكي پيش از اين در تيم هاي شاهين، جنوب و استقلال اهواز بازي كرده و مقام قهرماني مسابقات نوجوانان و جوانان استان را نيز در پرونده دارد و هم اكنون دبیر هیئت شطرنج استان، سرپرست كميته آموزش شطرنج در خوزستان و مربي شطرنج دانشگاه علوم پزشكي و شركت آب و فاضلاب خوزستان است.

مهندس یوسفی راکی بیش از 28 سال سابقه حضور با عناوین بازیکن، مربی و داور در این رشته به صورت تخصصی را دارد و در حال حاضر رئیس شطرنج فیده( فدراسیون شنطرنج جهانی) و از مربیان بین المملی این ورزش در خوزستان است.

 

 

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری