X
مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت آبفار خراسان رضوی برگزار شد

 مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت آبفار خراسان رضوی برگزار شد

مراسم توديع و معارفه سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی با حضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور و جمعی از مدیران آبفای شهری و روستایی برگزار شد.
ﺳﻪشنبه، 08 مرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، در اين جلسه سید ابراهیم علوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با حفظ سمت به عنوان سرپرست آّبفار خراسان رضوی معرفی و از زحمات محمد سهرابی سرپرست سابق اين شركت قدردانی به عمل آمد.

در اين مراسم محمد سهرابی سرپرست سابق شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گزارشی از عملکرد مجموعه آبفار ارائه داد و گفت درحال حاضر افزون بر يك ميليون و 720 هزار نفر در قالب بیش از 602 هزار مشترك در 2 هزار و 491 روستای خراسان رضوی که حدود 92 درصد جمعیت روستایی استان را شامل می شود، از خدمات این شرکت بهره مند هستند.

در ادامه معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شركت مهندسی آب و فاضلاب كشور طی سخنانی درباره یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی بیان کرد: اهدافی که وزرات نیرو از ادغام این دو مجموعه پیگیری می‌کند، این است که بتوان با یک سیاست واحد، تامین و توزیع آب شرب و بهداشت شهرها و روستاهای استان انجام شود. همچنین در حوزه بهره برداری و تامین آب، هزینه ها کاهش یابد و با تسریع در انجام امور و افزایش کیفیت خدمات، حداکثر رضایتمندی مردم به ویژه روستاییان فراهم شود.

مسعود خشایی گفت: بی شک با با توجه به ظرفیتی که در شرکت‌ آبفای شهری وجود دارد و ایجاد یک مدیریت واحد، بهتر و بیشتر می توان بر مشکلات فائق آمد.

خشایی افزود: اما در آینده شرکت آبفای شهری و روستایی نخواهیم داشت و در مجموع تحت عنوان یک سیستم و شرکت آبفای استان این مجموعه به فعالیت خود ادامه می دهد که متولی تامین و توزیع آب شرب و بهداشتی شهر و روستا در استان خراسان رضوی است.

سرپرست جدید آبفار خراسان رضوی در این مراسم طی سخنانی از نیروی انسانی به عنوان یک سرمایه ارزشمند برای استمرار خدمت رسانی به مشترکین و تدوین طرح ها و برنامه های جدید نام برد.

سید ابراهیم علوی ابراز امیدواری کرد که با یکپارچه سازی شرکت های آبفای شهری و روستایی زمینه توسعه و ارتقاء سطح همکاری های مشترک و ایجاد هم افزایی در پیشبرد فعالیت های مورد هدف محقق شود.

تصاویر
  • مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت آبفار خراسان رضوی برگزار شد
  • مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت آبفار خراسان رضوی برگزار شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری