X
بیش از ۷۰ درصد فاضلاب شهرهای کردستان تصفیه می‌شود

 بیش از ۷۰ درصد فاضلاب شهرهای کردستان تصفیه می‌شود

هم‌اکنون ۷۰ درصد جمعیت شهرنشین استان کردستان زیر پوشش خدمات تصفیه‌خانه‌های فاضلاب قرار دارند که این آمار در مقایسه با میانگین ۲۴ درصدی کشور، عدد قابل توجه و چشمگیری به شمار می‌آید.
یکشنبه، 06 مرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، در حال حاضر ۶ تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای سنندج، بانه، سقز، قروه، مریوان و سریش‌آباد در شهرهای استان کردستان در مدار بهره‌برداری قرار دارند که در شرایط فعلی مجموع این تصفیه‌خانه‌ها بیش از ۱۸۷ هزار مترمکعب فاضلاب را در شبانه‌روز تصفیه می‌کنند.

همچنین ۳ تصفیه‌خانه در شهرهای دیواندره، کامیاران و دهگلان در دست ساخت قرار دارند که این تصفیه‌خانه‌ها با پیشرفت‌های متفاوت توسط شرکت آبفا کردستان در حال اجرا می‌باشند؛ اما شهروندان بیجار و یاسوکند نیز در آینده نزدیک از مزایای دو تصفیه‌خانه تکمیل شده در این شهرها بهره‌مند خواهند شد.

خوشبختانه به زودی و پس از افتتاح دو تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای بیجار و یاسوکند، میانگین جمیعت زیر پوشش تصفیه بهداشتی فاضلاب به بیش از ۷۴ درصد می‌رسد که این امر زمینه‌ساز ارائه خدمات بیشتر و بهتر و ارتقای رضایت شهروندان کردستانی خواهد شد.

همچنین ۳ تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرهای سنندج، سقز و مریوان با هدف افزایش توان کمی و سطح کیفی در دست ارتقاء قرار دارند.

هم‌اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت شهرنشین استان زیر پوشش شبکه جمع‌آوری فاضلاب قرار دارند که در این بخش هم شاخص کردستان حدود دوبرابر میانگین شبکه جمع‌آوری فاضلاب کشوری (۴۸) درصد می‌باشد.

تصاویر
  • بیش از ۷۰ درصد فاضلاب شهرهای کردستان تصفیه می‌شود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری