X
چالش های تامین آب در بردسکن و درخواست از مشترکان

 چالش های تامین آب در بردسکن و درخواست از مشترکان

مدیر امور آبفای بردسکن از افزایش عمق چاه های تامین آب این شهر از 120 متر به 240 متر خبر داد و گفت : در صورت عدم صرفه جویی و مدیریت مصرف ناچار به نوبت بندی آب در تابستان امسال خواهیم بود.
شنبه، 18 فروردین 1397 | Article Rating


مدیر امور آبفای بردسکن از افزایش عمق چاه های تامین آب این شهر از  120 متر به 240 متر خبر داد و گفت : در صورت عدم صرفه جویی و مدیریت مصرف ناچار به نوبت بندی آب در تابستان امسال خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی امور آبفای شهری بردسکن  محسن عبدالهی در گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به بحران آب در شهرستان و به صدا آمدن "زنگ خطر آب" اعلام کرد: افت سالانه سفره های زیر زمینی به یکی از مهمترین چالش های حوزه آب شهرستان تبدیل شده است.
وی صرفه جویی در مصرف آب را امری ضروری دانست و متذکر شد: در غیر این صورت ناگزیر به اجرای طرح نوبت بندی آب در فصل تابستان خواهیم بود .
مدیر آبفای بردسکن  ادامه داد : هیچ راهی جز صرفه جویی در مصرف آب نداریم و همه باید رعایت و اطلاع رسانی را در این خصوص داشته باشند.
وی از بردسکن به عنوان یکی از شهرهای درگیرپدیده خشکسالی نام برد و میزان بارش ها در سال آبی جاری را تنها  40 میلیمتر اعلام کرد و از شهروندان خواست ، همکاری لازم را در مصرف بهینه آب به عمل آورند .
وی از اجرای دو پروژه تامین آب در شهرستان بردسکن طی سال جاری خبر داد و گفت : حفر یک حلقه چاه مازاد در بردسکن  و نیز یک حلقه چاه در شهر انابد از جمله پروژه های  این امور است.
عبدالهی از  5 کیلومتر اصلاح شبکه آب در سال 96 توسط این امور خبر داد و افزود : با اصلاح شبکه ها، از هدر رفتن  مقدار زیادی آب جلوگیری شد .
وی با تقدیر از فرماندار و نماینده  مردم در مجلس شورای اسلامی به دلیل پیگیری اعتبارات مورد نیاز شهرستان ، از همکاری اداره منابع طبیعی در تملک زمین برای حفر چاه تشکر کرد .
تصاویر
  • چالش های تامین آب در بردسکن و درخواست از مشترکان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری