X
طی سه ماه اول امسال:

 بیش از یک میلیون متر مکعب فاضلاب در نوشهر جمع آوری و تصفیه شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهری نوشهر با اشاره به وجود 4713 مشترک فاضلاب در این شهر گفت: 1،067،360 متر مکعب فاضلاب خانگی و تجاری در نوشهر طی سه ماهه اول امسال جمع آوری و تصفیه شد.
ﺳﻪشنبه، 01 مرداد 1398 | Article Rating

به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، مهندس سید شکرالله موسوی ضمن اعلام خبر بالا به تشریح فعالیتهای این امور در فصل بهار پرداخت و افزود: در این مدت 2 هزار متر شبکه جمع آوری فاضلاب احداث و  65 انشعاب فاضلاب در سطح شهر نصب شد.

وی، به واگذاری 50 فقره انشعاب فاضلاب در این شهر اشاره و تصریح کرد: با تلاش کارکنان این امورنسبت به رفع  16  مورد اتفاقات و انسداد شبکه های فاضلاب و  شست وشوی 2120 متر شبکه فاضلاب و منهول اقدام شد.

مدیر امور آبفاشهری نوشهر، تصریح کرد: به منظور افزایش ظرفیت پمپاژ فاضلاب، ایستگاه پمپاژ فاضلاب     F.S.5.1  ارتقا یافت.

وی، با اشاره به اینکه در بخش آب، این امور دارای  17724 مشترک است ، اظهار داشت: آب شرب مورد نیاز مشترکین از طریق 2دهنه چشمه گردوک و اسپی او به ظرفیت 264 لیتر در ثانیه، 3 باب مخزن ذخیره با حجم 14هزار متر مکعب،279  کیلومتر شبکه توزیع و500  متر خط انتقال آب تامین می شود.

مهندس موسوی، از واگذاری 109 انشعاب آب در سه ماه اول امسال خبر داد و گفت: 432 مورد اتفاقات شبکه و انشعاب رفع ، 191 انشعابات اصلاح و نصب ، 40 مورد تعمیر، تعویض ومرئی سازی شیر آلات شبکه انجام و 80 کنتور خراب تعویض شد.

وی، با بیان اینکه در این مدت 900 متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی به منظور افزایش توان تامین و کیفیت آب شرب اجرایی شد، تصریح کرد: در راستای نظارت بر کیفیت آب شرب، 1642 مورد کلر سنجی روزانه در سطح شبکه آبرسانی و 43 مورد نمونه برداری و آزمایشات شیمیایی، فیزیکی و میکروبی از منابع تأمین ، مخازن و شبکه توزیع شهر انجام شد.

مدیر امور آبفاشهری نوشهر در بخش دیگری از سخنانش،  به خرید، نصب و بهره برداری از مخزن ذخیره 20 هزار لیتری،  3هزار متر اصلاح شبکه آب، خرید و نصب دستگاه تزریق آب ژاول در شهر پول  و بهسازی و تعویض پمپ چاه آب شرب کجور  اشاره کرد و افزود: واگذاری  20  انشعاب  و نصب  7 انشعاب آب ، رفع 150 اتفاقات شبکه و انشعابات آب، اصلاح 25  انشعابات آب، تعویض 15 کنتور خراب در شهرهای پول و کجور از جمله مهمترین فعالیتهای انجام شده در سه ماهه اول سال 98 بوده است.

مهندس موسوی با اشاره به اینکه  شهر پول دارای 1112 مشترک و شهر کجور 944 مشترک آب می باشد ، گفت: آب شرب مشترکین شهر پول از طریق دیوچشمه و چشمه پولقانی و یک حلقه چاه با آبدهی حدود 6 لیتر در ثانیه و مشترکین شهر کجور از طریق : یک حلقه چاه به ظرفیت حدود 5 لیتر در ثانیه تامین می شود.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری