X

 اعضای شورای شهر سنندج از پروژه‌های تأمین آب پایدار در این شهر بازدید کردند

اعضای شورای اسلامی شهر سنندج از برخی پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب شهری استان در شهر سنندج بازدید کردند.
ﺳﻪشنبه، 01 مرداد 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان، در این برنامه اعضای شورای شهر از پروژه‌های اجرای مخازن در سنندج که با هدف تأمین آب پایدار، افزایش تاب‌آوری در هنگام قطع برق و ذخیره مخازن داخل شبکه احداث می‌شود، بازدید نمودند.

در این بازدید، مازیار سهراب‌نژاد، مدیر امور آبفا سنندج توضیحاتی در خصوص نحوه اجرای این پروژه‌ها ارائه داد و اعضای شورا از نزدیک در جریان روند کار در این پروژه‌ها قرار گرفتند.

یکی از این پروژه‌ها مخزن ۲۵۰۰ مترمکعبی مسکن مهر ۲ است که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و با هدف تأمین آب پایدار ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد و پیش‌بینی فاز ۴ مسکن مهر بهاران وارد مدار شده است.

دیگر پروژه‌ای که در این برنامه مورد بازدید اعضای شورای شهر قرار گرفت، اجرای مخزن ۵ هزار مترمکعبی خضرزنده بود که این پروژه کار ذخیره آبرسانی در مناطق بلوار شبلی و مبارک‌آباد و تکیه و چمن و مناطق مجاور را انجام می‌دهد و به زودی تکمیل خواهد شد.

در این بازدید اعضای شورای شهر سنندج ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام گرفته توسط آبفا بر ضرورت اتمام هرچه سریعتر طرح‌های در دست اجرا تأکید نمودند.

سهراب‌نژاد نیز ضمن تأکید بر ضرورت پایدارسازی تأمین آب در شهر سنندج گفت: در حال حاضر مجموع ظرفیت مخازن در شهر سنندج به ۸۲ هزار مترمکعب رسیده و برنامه‌ریزی برای اضافه شدن ۷ هزار و ۵۰۰ مترمکعب دیگر انجام شده که در ماه جاری محقق می‌شود.

وی افزود: ۱۰۰ درصد جمعیت شهر سنندج از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌باشند و بیش از ۹۸.۷ درصد شهروندان این شهر نیز زیر پوشش خدمات جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارند.

 

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری