X
لایروبی و شستشوی 70 درصد از شبکه فاضلاب شهر چمران

 لایروبی و شستشوی 70 درصد از شبکه فاضلاب شهر چمران

با هدف پاکسازی تمام شبکه و به منظور کنترل پس زدگی فاضلاب و رفاه حال شهروندان، 70 درصد از شبکه جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهر شهید چمران لایروبی و شستشو شد.
دوشنبه، 31 تیر 1398 | Article Rating

مدیر اداره آبفا شهر شهید چمران با اعلام این خبر گفت: به منظور حفظ سلامت شهر و ساکنان، جلوگیری از چالش‌های زیست‌محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری، شست‌وشو، لایروبی و ضدعفونی‌کردن خطوط شبکه دفع فاضلاب این شهر انجام شد.
محمدحسین شیرانی گفت: در این عملیات 45 کیلومتر از مجموع شبکه اصلي و فرعي فاضلاب توسط بخش خصوصی در قالب گروه های چند نفره و به صورت دستی و با استفاده از واترجت شست و شو و لایروبی شد.
وی طول شبکه جمع آوری فاضلاب شهر چمران را 75 کیلومتر عنوان و اذعان داشت: در عملیات لایروبی شبکه فاضلاب این شهر 262 هزار تن لجن برداری شد و یکهزار و 800 منهول نیز لایروبی و گندزدایی شد.
شیرانی افزود: شست و شو و لایروبی شبکه فاضلاب به دلیل ماهیت سیال جاری در آن، بسیار ضروری بوده و از اهم وظایف حوزه بهره‌برداری از شبکه فاضلاب است.
مدیر اداره آبفا شهر شهیدچمران اذعان داشت: پس از لایروبی شبکه فاضلاب این شهر، طی برنامه ریزیهای صورت گرفته ، لیفتهای 1 و 2 فاضلاب شهر چمران و همچنین لیفتهای رودکی ، بسیج و ایستگاه 9 شهرک بعثت جهت انتقال فاضلاب به تلمبه خانه مرکزی، لایروبی و وارد مدار شدند.
شیرانی تاکید کرد: این لیفتها فاضلاب کل شهر که جمعیتی بالغ بر 38 هزارنفر دارد را به تلمبه خانه مرکزی فاضلاب منتقل می کند.

 

 

تصاویر
  • لایروبی و شستشوی 70 درصد از شبکه فاضلاب شهر چمران
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
فایل های پیوست
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری