X
سرپرست جدید امور آبفار محمودآباد معرفی شد

 سرپرست جدید امور آبفار محمودآباد معرفی شد

طی حکمی از سوی مدیر عامل آبفار مازندران، سرپرست جدید امور آبفار شهرستان محمودآباد منصوب و معرفی شد.
شنبه، 29 تیر 1398 | Article Rating

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ در این مراسم علی اصغر علیپور معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت طی سخنانی اساسی ترین فعالیتهای شرکت را خدمات رسانی مطلوب ، جلب اعتماد مردم و اولویت بندی اعتبارات برای پروژه ها بیان کرد و گفت: با توجه به تعرفه پایین آب بهای روستایی و کمبود اعتبارات ضروری است مشترکین بهای آب مصرفی خود را به موقع پرداخت کنند تا شرکت در ارائه خدمات بهینه دچار چالش نشود.
وی نیاز شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران به عنوان یکی از شرکتهای خدمات رسان به زحمت کش ترین مردم روستایی را مدیران جهادی ذکر کرد و افزود: برای پیشبرد اهداف شرکت و خدمات رسانی مطلوب به مردم باید مدیرانی راس کار باشند که جهادی کار کنند تا ضمن رضایت خداوند متعال، مردم هم از عملکرد آنها راضی و خشنود باشند.
علیپور در ادامه جابه جایی مسئولیتها در هر سازمانی را در راستای خدمات دهی بهتر به مردم با شتاب بیشتر ذکر کرد و گفت: هدف از جابه جایی ها استفاده از خلاقیت افراد در موقعیتهای جدید است تا در نتیجه آن مردم منتفع شوند.
گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات مهندس یدا... یوسف زاده مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان محموآباد قدردانی و مهندس پرویز اسماعیل پور طی حکمی از سوی مهندس مجید عبدالهی مدیر عامل شرکت آبفار مازندران به عنوان سرپرست جدید این شهرستان منصوب و معرفی شد.

تصاویر
  • سرپرست جدید امور آبفار محمودآباد معرفی شد
  • سرپرست جدید امور آبفار محمودآباد معرفی شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری