X
مدیرعامل آبفای هرمزگان خبر داد؛

 پیشرفت 34 درصدی طرح ايجاد تاسيسات فاضلاب ميناب

مدیرعامل آبفای هرمزگان ضمن تایید دغدغه‌های بحق مردم و مسئولان شهرستان میناب درباره فاضلاب این شهر، بیان داشت: طرح ايجاد تاسيسات فاضلاب ميناب تاکنون 34 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که برای تکمیل آن نیازمند هم‌افزایی بیشتری هستیم.
چهارشنبه، 26 تیر 1398 | Article Rating

«امین قصمی» در بازديد فرماندار ويژه شهرستان ميناب از تاسيسات طرح فاضلاب اين شهر، بیان داشت: اجرای این طرح از سال 1381 آغاز و طول خط انتقال آن 7.69کیلومتر در نظر گرفته شده است که با چهار ایستگاه پمپاژ و حداکثر دبی 22 هزار و 861 متر مکعب در روز بیش از 10 هزار نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی میزان پیشرفت فیزیکی کلی این طرح را 34 درصد خواند و بیان داشت: پروژه تصفيه خانه فاضلاب ميناب در بخش ابنیه 95 درصد،  تاسيسات مكانيكي 70 درصد، تاسیسات برقی 3.2 درصد پیشرفت داشته و 37 كيلومتر از شبكه و خط انتقال فاضلاب آن اجرا شده است.

مدیرعامل آبفای هرمزگان طول شبكه اصلی و فرعي این طرح را 326 كيلومتر عنوان کرد و افزود: فاز 1 و 2 تصفيه‌خانه فاضلاب به ظرفيت 15 هزار و 240 مترمكعب با پيشرفت فيزيكي 70 درصد در حال انجام است.

وی اعتبار هزينه شده تا پايان سال 97 برای این طرح را 420 ميليارد ريال ذکر کرد و ادامه داد: با جدیت پیگیر هستیم تا مرحله نخست تصفیه‌خانه را وارد مدار کنیم و برای این منظور قرارداد ۳۶۰ میلیارد ریالی منعقد شده است.

قصمی در پایان دغدغه‌های مردم و مسئولان شهرستان میناب در موضوع ساماندهی فاضلاب را بحق خواند و اظهار داشت: ما خدمت‌گذار مردم هستیم و هر انتقادی در راستای بهبود سطح خدمت‌رسانی استقبال کنیم و امیدواریم تمام دستگاه‌های مرتبط نیز در این راه به وطایف ذاتی خود عمل کنند.

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری