X
آبفا شیراز یکی از ستون‌های اصلی برگزاری طرح محله های عمودی

 آبفا شیراز یکی از ستون‌های اصلی برگزاری طرح محله های عمودی

شرکت آب و فاضلاب شیراز با حضور پررنگ در پروژه طرح محله های عمودی همراه با سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها در راستای فرهنگ‌سازی و آموزش اصول شهروندی گام برداشته است.
ﺳﻪشنبه، 04 تیر 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، فرهنگ‌سازی و آموزش اصول شهروندی، رويکردي است که نتايج مؤثر آن موجب توسعه پايدار، رفاه و پیشرفت‌های فرهنگي و اجتماعي می‌شود. شرکت آب و فاضلاب شیراز با در نظر گرفتن این مهم که فرهنگ‌سازی و آموزش اصول شهروندی با ابعادي چون مسووليت پذيري، مشارکت‌جویی و رعايت قوانين و مقررات سنجيده می‌شود با همکاری مشترک با ارگان‌ها و سازمان‌هایی چون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، اداره مطالعات بحران شهرداری شیراز، سازمان مدیریت پسماند، سازمان حمل‌ونقل و ترافیک، پلیس راهنمایی و رانندگی، شهرداری مناطق مربوطه، سازمان برق منطقه‌ای فارس و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در اجرای طرح محله های عمودی حضور یافته است.
این جشنواره 6 ماهه از ابتدای تیر تا انتهای دی‌ماه 98 بر مبنای فرهنگ‌سازی و آموزش اصول شهروندی بر اساس آزمونه برای چهار مجتمع با جمعیتی بیش از 250 خانوار در نقاط مختلف شهر برنامه‌ریزی‌شده است.
شرکت آب و فاضلاب شیراز با این رویکرد که آموزش می‌تواند در افزايش ميزان پايبندي مردم به فرهنگ شهروندي نقش بسزايي داشته باشد با ابزار فرهنگی شامل پوسترهای تبلیغاتی، نصب بنر آموزشی و توزیع بروشور، اجرای نمایش، آموزش کارگاهی، برگزاری مسابقه، بازی و سرگرمی برای کودکان، آموزش چهره به چهره، توزیع کتابچه و توزیع لوح فشرده در این جشنواره حضور پررنگ خواهد داشت.
شاخص شرکت آبفا شیراز بر اساس میزان شماره مصرف کنتور در این جشنواره ارزیابی می‌شود و گفتنی است به‌منظور پایش وضعیت مجتمع‌ها و شفافیت میزان مصرف، قبل از هرگونه مانور تبلیغاتی کنتورهای مجتمع‌های مذکور تست‌شده تا ارزیابی نهایی صحیح‌تری صورت پذیرد. بعد از اتمام زمان ارزیابی به بهترین مجتمع برای پیاده‌سازی اصول شهروندی، بسته‌های تشویقی ویژه اعطا می‌شود.
 

تصاویر
  • آبفا شیراز یکی از ستون‌های اصلی برگزاری طرح محله های عمودی
  • آبفا شیراز یکی از ستون‌های اصلی برگزاری طرح محله های عمودی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری