X
حضور آبفا شیراز در جشنواره محله‌های عمودی بستری برای فرهنگ‌سازی و آموزش اصول شهروندی

 حضور آبفا شیراز در جشنواره محله‌های عمودی بستری برای فرهنگ‌سازی و آموزش اصول شهروندی

سرپرست مدیریت روابط عمومی آبفا شیراز: محله‌های عمودی با فرهنگ‌سازی و آموزش اصول شهروندی ساخته خواهد شد.
شنبه، 01 تیر 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، سرپرست مدیریت روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شیراز گفت: شهروندان باید نسبت به حقوق، مسؤولیت‌ها خودآگاهی و شناخت داشته باشند. کسب این شناخت مستلزم آموزش و فراهم شدن محیطی برای یادگیری است.
بهرام زاهدی اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شیراز با حضور در پروژه محله‌های شهر عمودی به همراه 10 ارگان دیگر در راستای نهادینه کردن فرهنگ شهروندی قرارگرفته است.
وی با اشاره به این مطلب که آموزش شهروندی دربرگیرنده آموزش دانش، مهارت‌ها و ارزش‌ها است افزود: روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شیراز با همکاری کارشناسان برای اجرای جشنواره محله‌های عمودی اقدام به طراحی پوسترهای تبلیغاتی، نصب بنر آموزشی و توزیع بروشور، اجرای نمایش، آموزش کارگاهی، برگزاری مسابقه، بازی و سرگرمی برای کودکان، آموزش چهره به چهره، توزیع کتابچه و توزیع لوح فشرده نموده است.
 زاهدی تصریح کرد: به‌منظور پایش وضعیت مجتمع‌ها و شفافیت میزان مصرف، قبل از هرگونه تبلیغات، کنتورهای مجتمع‌های مذکور تست‌شده تا ارزیابی نهایی صحیح‌تری صورت پذیرد.
 این مقام مسئول با تاکید بر این مطلب که  در طرح محله‌های عمودی روابط عمومی فعالیت‌های خود را در سه محور کنترل کیفیت آب، امور مشترکین و مدیریت مصرف دنبال می‌کند اظهار داشت:  با توجه به اینکه در بخش مدیریت مصرف، مشترکین نقش بسزایی دارند، و باهدف آموزش مؤثر گام در این عرصه گذاشته و برنامه وسیعی در این زمینه تدارک دیده‌ایم.
 

تصاویر
  • حضور آبفا شیراز در جشنواره محله‌های عمودی بستری برای فرهنگ‌سازی و آموزش اصول شهروندی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری