X
قدردانی از تعامل آبفای تربت حیدریه با شهرداری در جداسازی فضای سبز از شبکه آب شرب

 قدردانی از تعامل آبفای تربت حیدریه با شهرداری در جداسازی فضای سبز از شبکه آب شرب

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب تریت حیدریه برگزار شد. .
یکشنبه، 23 تیر 1398 | Article Rating

در این نشست مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه به شرح فعالیت ها و اقدامات  انجام شده  شرکت در سال 1397 پرداخت و ضمن بیان اهداف و برنامه های سال 98 خواستار همکاری و مساعدت اعضای مجمع و تامین اعتبار لازم برای اجرا و اتمام پروژه ها شد.
در ادامه، اعضای جلسه و معاونین شرکت آبفای خراسان رضوی  ضمن اشاره به اهداف و برنامه ها و اعتبارات به ارائه راهکارهای اجرایی پرداختند.
سپس کریمی معاون عمرانی فرماندای تربت حیدریه  خواستار رفع مشکلات فاضلاب و ضرورت اصلاح شبکه های فرسوده و رفع کمبود اعتبار در این زمینه  شد.در ادامه  رئیس  مجمع عمومی شرکت چالش های موجود را مانع پیشرفت پروژه ها دانست و افزود: باید در جهت رفع مشکلات و ارتقاء  برنامه ها تلاش شود.سید ابراهیم علوی  راهکار جبران کمبود های اخیر را استفاده از راهکارهای قانونی و تکمیل شبکه ها و نصب انشعابات باقیمانده فاضلاب اعلام کرد.
نماینده شهردار نیز از تعامل آبفا در جداسازی فضای سبز ازآب شرب و تغییر سیستم آبیاری از سنتی به قطره ای قدردانی  کرد. زمانی نماینده موسسه حسابرسی مختار هم به عنوان حسابرس قانونی شرکت  به بیان اقدامات انجام شده و الزامات قانونی نیازمند توجه هیئت مدیره پرداخت و در خاتمه صورت های مالی شرکت مورد تصویب اعضاء قرار گرفت .

 

تصاویر
  • قدردانی از تعامل آبفای تربت حیدریه با شهرداری در جداسازی فضای سبز از شبکه آب شرب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری