X
تخلیه 40 هزار مترمکعب لجن فاضلاب به روش برکه بی هوازی در سبزوار

 تخلیه 40 هزار مترمکعب لجن فاضلاب به روش برکه بی هوازی در سبزوار

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب سبزوار در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.
یکشنبه، 23 تیر 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سبزوار ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار در این نشست گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در سال 97 را ارائه داد و گفت : تجهیز یک حلقه چاه ، اجرای خط 700 GRP ، اخذ گواهینامه 500001 ، اخذ بهداشتی منابع آبی ، راه اندازی سایت کلرزنی الکترولیز نمک طعام و اجرای 29 کیلومتر خط انتقال در پروژه آبرسانی ششتمد در سال گذشته انجام شده است .
حسین ریاضی افزود : در راستای گذر از بحران کم آبی هم نسبت به افزایش ظرفیت تولید آب به میزان  76 لیتربر ثانیه، مدیریت فشار و هوشمند سازی شبکه اقدام شد.
وی با بیان اینکه روش تخلیه برکه بی هوازی برای اولین بار در  کشور در شرکت آب و فاضلاب سبزوار به کار گرفته شد و افزود: با استفاده از این روش ،در دو مرحله بالغ بر 40 هزار متر مکعب  لجن تخلیه شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب سبزوارگفت :  با ویدئومتری شبکه فاضلاب هم ضمن حذف ریشه درختان، مشکل پس زدگی فاضلاب در منازل شهروندان مرتفع شد.
وی از اجرای بیش از 18 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در سبزوار در در سال 97 خبرداد و با اشاره  به کاهش هدر رفت آب در سبزوار گفت : نصب شیرهای کاهنده مصرف  ، تعویض شیر آلات ، هوشمند سازی و اصلاح و بازسازی شبکه ، نوسازی انشعابات ، نشت یابی شبکه ، شناسایی انشعابات غیر مجاز و کاهش زمان و آمار 45 درصدی اتفاقات از جمله اقدامات آبفای سبزوار در راستای کاهش هدر رفت آب می باشد .
این مسئول اظهار داشت : در راستای رضایت مشترکین هم علاوه بر راه اندازی  وب سایت مشترکین و ارائه 100درصد خدمات به صورت غیر حضوری -  زمان رسیدگی به شکایات هم کاهش و سامانه 122 ارتقائ یافت.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی هم از زحمات شرکت آب وفاضلاب سبزوار تقدیر کرد وگفت: در حوزه سرمایه گذاری باید اتفاق خوبی امسال برای سبزواربیافتد و تصفیه خانه فاضلاب توحید شهر به بهره برداری برسد.
سید ابراهیم علوی افزود :سرمایه گذار دوم باید وارد کارشود و پیگیری های لازم صورت بگیرد.
درادامه اعضای جلسه و معاونین شرکت آب و فاضلاب سبزوار اهداف و برنامه های سال 98 را تشریح کردند.
در این جلسه ضمن بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص صورت های مالی سال 97 ، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی - گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی شرکت در خصوص صورت های مالی منتهی به سال 97 و سایر مواردی که در حیطه اختیار مجمع عمومی بود به استماع اعضا رسید.

 

تصاویر
  • تخلیه 40 هزار مترمکعب لجن فاضلاب به روش برکه بی هوازی در سبزوار
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری