X
تعویض شبکه فرسوده آبرسانی در دست اقدام/ 50 درصد شبکه فرسوده طی سنوات گذشته اصلاح شده است

 تعویض شبکه فرسوده آبرسانی در دست اقدام/ 50 درصد شبکه فرسوده طی سنوات گذشته اصلاح شده است

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان از تعویض 50 درصد شبکه فرسوده آبرسانی در سطح روستاهای تابعه شهرستان، طی سالهای سنوات گذشته خبر داد و گفت: اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی به منظور مدیریت مصرف همچنان در دستور کار است.
شنبه، 22 تیر 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان؛ کمال حسنی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد آبفارشهرستان همدان در سه ماهه ابتدایی سال جاری؛گفت: در سه ماهه سال 98 خط پمپاژ و فنس کشی چاه روستای حیران به بهره برداری رسید ضمن اینکه اجرای شبکه داخلی،  وساخت مخزن روستای باغچه نیز در بازه زمانی مذکور تکمیل شد.

وی در همین خصوص از ساکنین محترم روستای باغچه درخواست کرد: با توجه به مجموعه اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر؛ نسبت به خرید انشعاب آب شرب هرچه سریع تر اقدام نمایند.

حسنی در ادامه با بیان اینکه در بازه زمانی سه ماهه؛ اصلاح، بازسازی ولایروبی قنوات روستای تفریجان نیزعملیاتی شد؛عنوان کرد:همچنین اجرای خط برق،تجهیز و راه اندازی چاه آب شرب روستای نهران نیز در این مدت امکان پذیر شد.

وی با اذعان به اینکه همچنین در سه ماهه ابتدایی سال جاری؛ اصلاح و بازسازی مجتمع سنگستان نیزعملیاتی شد؛ بیان کرد: ساخت مخزن 500 مترمکعبی روستای ورفجین نیز در حال انجام است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب محورگردشگری امام‌زاده محسن(ع)؛ اظهارداشت: درحال حاضر یک هزارو 600 متر ازخطوط انتقال اجرایی شده که این رقم معادل 50 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه است.

وی در این خصوص توضیح داد: با توجه به اینکه در حال حاضربخشی از کار با معارض مواجه شده است؛ ادامه روند اجرایی نیازمند اخذ مجوزهای لازم است که درصورت اخذ؛ انتظار می رود تا اوایل پاییز سال جاری فاز اول این پروژه نیز وارد مدار بهره برداری شود.

حسنی افزود:با بهره برداری از پروژه "شبکه جمع‌آوری فاضلاب محورگردشگری امام‌زاده محسن(ع)" 4 روستای مسیراز شبکه جمع آوری فاضلاب برخوردار خواهند شد.

مدیرامورآب و فاضلاب روستایی شهرستان همدان در ادامه سخنانش به مجموعه اقدامات انجام شده در راستای نوسازی و تعویض شبکه های فرسوده آبرسانی اشاره کرد واظهارداشت:همه ساله بخشی ازشبکه فرسوده آبرسانی تعویض و نوسازی می شود که برهمین اساس و مطابق اعتبارات ابلاغی؛ در سال جاری 10 درصد از شبکه فرسوده شهرستان همدان تعویض خواهد شد.

وی با بیان اینکه مطابق قانون استهلاکات، شبکه آبرسانی با عمر 20 سال، فرسوده محسوب می شود که باید تعویض و ترمیم شود و بر همین اساس در طول 10 سال گذشته  50 درصد شبکه فرسوده شهرستان همدان تعویض شده و مابقی در دستور کار است.

وی اعلام کرد: سال گذشته 15 درصد از شبکه فرسوده آبرسانی روستاهای تابعه شهرستان همدان تعویض و ترمیم شد.

 

 

 

تصاویر
  • تعویض شبکه فرسوده آبرسانی در دست اقدام/ 50 درصد شبکه فرسوده طی سنوات گذشته اصلاح شده است
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری