X
تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر خراسان جنوبی در زمینه مدیریت مصرف آب

 تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر خراسان جنوبی در زمینه مدیریت مصرف آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی با حضور در اداره کل پزشکی قانونی استان از این مجموعه به عنوان یکی از هفت دستگاه اجرایی برتر استان در زمینه مدیریت مصرف آب تقدیر کرد.
شنبه، 15 تیر 1398 | Article Rating

مهندس هاشمی مقدم در این جلسه با اشاره به ارزش و اهمیت آب و نقش آن در تداوم حیات اظهار کرد: در استان خراسان جنوبی آب نقش حیاتی تری دارد و این مایه حیاتی ارزش چندین بار بازچرخانی در این منطقه را دارد.

وی افزود: بر اساس ارزیابی که بین دستگاه های اجرایی استان در شاخص کاهش میزان مصرف آب در سال گذشته انجام شده است هفت دستگاه اجرایی از جمله پزشکی قانونی، استانداری، شرکت برق، هلال احمر، دیوان محاسبات، منابع طبیعی و سازمان بهزیستی بهترین عملکرد را در این زمینه داشته اند که اهتمام این ادارات برای مدیرتی مصرف آب جای تقدیر و تشکر دارد.

مهندس نادی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان نیز در این جلسه با اشاره تصویب قانون توسعه آب شرب شهری و روستایی در سنوات گذشته اظهار کرد: بر اساس این قانون، دستاه های اجرایی ملزم به کاهش 20 درصدی و شهرداری ها کاهش 30 درصدی هستند که تاثیر زیادی در مدیریت مصرف آب دارد.

مهندس سید احمد ندائی جوان مدیر امور آب و فاضلاب بیرجند نیز در این جلسه به مهمترین پرژه های اجرا شده تاوسط این امور در راستای کاهش هدررفت آب اشاره کرد و افزود: اجرای پروژه نشت یابی از جنمله این پروژه ها بوده است که تاثیر زاد در شناسایی نشت های نامرئی و کاهش هدررفت آب داشته است.

مهندس حسن مرادی مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: با توجه به تاکید وزیر نیرو برای کاهش مصرف آب ادارات می بایست این تغییر الگوی مصرفاز خود دولت آغاز شود تا در سایر بخش های جامعه نمیز تسری پیدا کند.

دکتر مصطفی جعفرزاده مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی نیز در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: سال گذشته شیرآلات کاهنه مصرف در این مجموعه نصب گردید که تثیر زیاد د مدیریت مصرف آب داشته است.

   

 

 

 

تصاویر
  • تجلیل از دستگاه های اجرایی برتر خراسان جنوبی در زمینه مدیریت مصرف آب
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری