X
مدیرعمل آبفای کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

 انجام طرح Gis و نقشه های ازبیلت در اجرای پروژه های فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، معاونت مهندسی و توسعه و کارشناسان  طرح فاضلاب، نمایندگان مشاورین طرح فاضلاب 5 شهر استان نشست تخصصی Gis و تهیه نقشه های ازبیلت برابر  با دستورالعمل  و بخشنامه های اعلام شده از سوی  شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تشکیل و پس از بحث و بررسی و تاکید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استا در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شد.
پنجشنبه، 13 تیر 1398 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی  شرکت  آب  و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح  امروز  با حضور پاسره  مدیرعامل  شرکت  آب و فاضلاب  استان کهگیلویه و بویراحمد  گفت: کاربرد سیستم های اطلاعات جغرافیایی (جی.آی.اس) در حوزه صنعت آب و فاضلاب، در عین اینکه بسیار با اهمیت و ضرورت دارد ، مستلزم دانش و مهارت و مبانی لازم نیز است.

وی عنوان کرد: بهره برداری مناسب از منابع و امکانات ، نیازمند مدیریت توانمند و دانش پایه و دانش محور است تا بر اساس آن ، اطلاعات دقیق ، به روز و قابل اعتماد ، جایگزینی تصمیمات متکی به مدلها و تکنیکهای کمی و محاسباتی و سلایق افراد و پارادایم فکری اشخاص گردد.

پاسره گفت:Gis سیستمی برای ثبت ، ذخیره ، کنترل ، تلفیق ، به کارگیری ، تحلیل و نمایش داده هایی است که به لحاظ مکانی  ,زمین مرجع بوده و نقش یک آینه شفاف و تمام نما که نشانگر واقعیتهای منطبق با مکانهای جغرافیایی آنان است ، می باشدواهمیت بکارگیری Gis در صنعت آب و فاضلاب به علت بالا بودن حجم عملیات ، هزینه بر بودن پروژه ها و گستردگی سطح و محل اجراء ، بسیار چشمگیر و قابل لمس است.

وی افزود:کلیه  نقشه هایی که پیمانکاران دردست تهیه  دارند  توسط  مشاورین  باید  مورد  بررسی  و سپس به حوزه معاونت مهندسی شرکت ارسال تا مورد  بازنگری  و سپس  به مشاور  طرح  ابلاغ  و اجرایی  گردند.

مدیر  عامل  شرکت  آب و فاضلاب  استان  بر  رعایت  یکپارچه سازی نقشه برداری  خیابانهای در دست اجرا  برابر دستورالعمل Gis توسط پیمانکاران که باید ابلاغ گردد،  بر  اجرایی کردن آن تاکیدکرد و افزود:در فرایند  برگزاری  کلیه مناقصات می بایست  تشریفات ارزیابی کیفی مناقصه گران با حضورناظرین  عالی و  مشاور  طرح  در دستور کار گیرند.

 وی در ادامه  افزود: سرعت در  پروژه ها  باید طوری باشد  که   در مدت  زمان  مشخص  شده و  روند  اجرای  کار برای  مردم دردسر ساز نباشد و  پروژه  با کیفیت  هر[چه بیشتر  عملیاتی  گردد.

در این نشست  ناظرین و مشاورین  طرح  فاضلاب  شهرهای  استان  به چگونه ونحوه   نظارت بر اجرای پروژه های حود توضیحاتی را ارائه نمودند و همچنین قرار شد  برابر دستورالعمل و رعایت  موارد  شرایط  پیمان  در  دستور  کار  ناظرین  عالی  ستاد و مشاور طرح دستگاه نظارت قرار گیرند.

]
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری