X
بازدید شبانه نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس  از پروژه خط اصلی آبرسانی  شهر گرگان

 بازدید شبانه نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس از پروژه خط اصلی آبرسانی شهر گرگان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان مهندس نبی هزارجریبی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس از پروژه خط اصلی آبرسانی در مرکز استان به منظورتغییر زون فشاری سه و چهار با رویکرد مدیریت صحیح توزیع آب بازدید کرد.
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 | Article Rating
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان مهندس نبی هزارجریبی نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس از پروژه خط اصلی آبرسانی در مرکز استان به منظورتغییر زون فشاری سه و چهار با رویکرد مدیریت صحیح توزیع آب بازدید کرد.
در این دیدار ابتدا مهندس رحیمی به تشریح اهداف پروژه مسیرهای اصلاح شبکه آبرسانی و فعالیتهای اجرا شده پرداخت وتصریح کرد : با توجه به گستردگی و اختلاف ارتفاع بافت شهری و تراکم جمعیتی شهر گرگان مرکز استان گلستان که موجب ایجاد مشکلات شبکه ای و نوسانات در امر تامین آب می شد لذا به جهت پیشگیری از این مسائل وتوزیع مناسب آب شرب شهروندان با کیفیت مطلوب و متناسب با شبکه موجود طرح اصلاح زون بندی آب رسانی بصورت پروژه عملیاتی آغاز شد .
رحیمی افزود : با اجرای پروژه مذکور فشار آب مناطقی از شهر گرگان در خیابان های ملاقاتی ، بهارستان ، ملل ، دربنو ، هفت دستگاه، الغدیر ، شهرک بهزیستی و کوی وحدت (زون 3فشاری) و همچنین حد فاصل ضلع جنوبی خیابان اول لشکر تاضلع جنوبی میدان سرخواجه (زون 4) تعدیل و استاندارد می گردد .
رحیمی با اشاره به اینکه طرح مطالعاتی مذکور در سالهای گذشته به تصویب رسید بیان کرد : هم اکنون مرحله عملیاتی و اجرایی زون بندی از اول دی ماه آغاز وبه طول 3 کیلومتر لوله گذاری 500 و از جنس600چدن داکتیل با اعتباری معادل شش و نیم میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی در دست اجرا می باشد و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته سعی تلاش بر این است تا ظرف مدت شش ماه آینده به اتمام و وارد مدار بهره برداری گردد .
رحیمی اظهار امیدواری کرد با اجرا و انجام زون بندی شبکه آبرسانی ضمن تامین آب شرب مناسب از حیث کمی برای شهروندان محترم آمار شکستگی و کمبود آب و سایر مشکلات مرتبط به صورت قابل توجهی کاهش یابد .
در انتها نماینده مردم گرگان و آق قلا، طی سخنانی درمورد مشکلات و مسائل مطروحه بحث و گفتگو پرداخت و بیان داشت در کمیسیون مربوطه مشکلات آب رسانی و اجرای طرح فاضلاب استان پیگیری مجدانه خواهد داشت .
با توجه به اینکه خیابان پنج آذر و سرخواجه از مسیرهای پرتردد شهروندان و مسیری ارتباطی به شمار می رفت، به جهت سهولت در رفت آمد و جلوگیری از مشکلات عبور مرور شهروندان عزیز پروزه مذکور به صورت شبانه از ساعت 22 هر شب آغاز و تا ساعت 5 بامداد در حال اجرا می باشد تا مشکلات ترافیکی که در هنگام عملیات عمرانی این پروژه برای ساکنان و شهروندان به حداقل ممکن برسد .
زون کاهش فشار یا همان زون فشاری به خط تراز رقوم ارتفاعی گویند که روی تراز مذکور تعدادی شیر فشار شکن بر روی شبکه توزیع نصب و مورد بهره برداری می باشند .


تصاویر
  • بازدید شبانه نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس  از پروژه خط اصلی آبرسانی  شهر گرگان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری