X
نشست سرپرست امور آبفار خلیل آباد با بخشدار بخش مرکزی این شهرستان

 نشست سرپرست امور آبفار خلیل آباد با بخشدار بخش مرکزی این شهرستان

در نشست سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی خلیل آباد با بخشدار بخش مرکزی این شهرستان وضعیت آب شرب مردم روستاهای خلیل آباد مورد بررسی قرار گرفت.
شنبه، 18 فروردین 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، سرپرست امور آبفار خلیل آباد گزارشی از مجموعه اقدامات صورت پذیرفته جهت تامین آب شرب روستاهای دچار مشکل و روند پیشرفت کاری در پروژه ملی برکال و گرفتن مجوز های لازم جهت حفر چاه در مجتمع هفت خانه خبر داد.

حسین مهدوی اولیائی گفت: در آینده نزدیک اقداماتی از جمله اولویت بندی پروژه های پیشنهادی جهت اخذ مصوبه از کمیته برنامه ریزی شهرستان، تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف و استفاده بهینه از منابع آبی موجود، مقابله با انشعابات غیر مجاز و مصارف غیر ضروری در تمامی روستاهای سطح بخش در دست اجرا می باشد.

در این نشست کاری بخشدار بخش مرکزی خلیل آباد ضمن خوش آمد گویی و تبریک به سرپرست امور آبفار خلیل آباد از پیگیری ها و تلاش شبانه روزی مجموعه آب و فاضلاب روستایی در رفع مشکلات مربوط به آبرسانی در روستاها تشکر و بیان نمود که مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی در این مجموعه سبب شده است تا مردم رضایتمندی کاملی از عملکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی داشته باشند و امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات سال جاری شاهد هیچ گونه مشکلی در راستای تامین آب شرب روستاییان نباشیم.

در ادامه این نشست سرپرست امور آب و فاضلاب روستایی خلیل آباد در جهت بهبود خدمت رسانی و سقایت روستاییان عزیز، خواستار برگزای نشستی با همه دهیاران بخش مرکزی شهرستان شد.

 

تصاویر
  • نشست سرپرست امور آبفار خلیل آباد با بخشدار بخش مرکزی این شهرستان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری