X
جداسازی آب شرب و غیر شرب زندان امیر آباد گرگان

 جداسازی آب شرب و غیر شرب زندان امیر آباد گرگان

سرپرست امور آب و فاضلاب گرگان از جداسازی آب شرب و غیر شرب زندان امیر آباد گرگان در راستای مدیریت مصرف آب خبر داد
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 | Article Rating
سرپرست امور آب و فاضلاب گرگان از جداسازی آب شرب و غیر شرب زندان امیر آباد گرگان در راستای مدیریت مصرف آب خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان،" قربان غلامی" اظهار داشت : جداسازی آب شرب و غیر شرب زندان امیر آباد گرگان که منجر به کاهش چشمگیر مصرف آب شرب از 500 به 50 متر مکعب در شبانه روز گردید که این موضوع به عنوان یک تجربه موفق فنی در مدیریت مصرف آب شرب می باشد .
وی تصریح کرد : هدف از تفکیک مصارف غیر شرب از شرب کمک به جبران کمبود منابع آب با کیفیت ، بهبود شرایط زیست محیطی و کاهش هزینه های مرتبط با آن می باشد که در زندان امیرآباد گرگان به عنوان پایلوت اجرایی گردیده است .
وی اظهار داشت : نتایج پایش مصارف نشان می دهد که حدود 90 درصد آب مصرفی زندان گرگان در بخش غیر شرب بوده که با اجرای طرح یاد شده میزان مصرف آب از شبکه توزیع آب شهری کاهش چشمگیری داشته است .
غلامی در پایان بیان کرد: در تمام دنیا آبی با کیفیت مطابق با استاندارد جهانی جهت شرب و آب با کیفیت پایین تر برای امور بهداشتی استفاده می شود واگر جدا سازی شبکه آب بهداشتی وآشامیدنی مورد توجه قرار گیرد بخشی از کمبود منابع تامین آب در شهر گرگان جبران می گردد اذا در همین راستا این امور آمادگی لازم جهت تفکیک «آب شرب» و «آب بهداشتی» در تمامی نهادها و دستگاههای اجرایی دارای شرایط فنی لازم را دارد .
تصاویر
  • جداسازی آب شرب و غیر شرب زندان امیر آباد گرگان
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری