X

 تست

تست
ﺳﻪشنبه، 10 اردیبهشت 1398 | Article Rating

باسمه تعالی

اوراق شرایط شرکت در مناقصه عمومی دو مرحله­ای

شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران که ازاین پس دراین اسناد کارفرما نامیده می شود درنظر دارد انجام عملیات احیاء و بهسازی 16 حلقه چاه عمیق آب شرب در محدوده آبرسانی شرق، غرب و جنوب به شرح مندرج درجدول ذیل را ازطریق مناقصه عمومی دو مرحله­ای طبق مشخصات و شرایط ذیل به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار نماید.

1 ـ موضوع مناقصه :

انجام عملیات احیاء و بهسازی 16 حلقه چاه عمیق آب شرب در محدوده آبرسانی شرق، غرب و جنوب با رعایت دقیق اصول و استانداردهای فنی و قوانین و مقررات ایمنی و کار و امور اجتماعی و شرایط عمومی پیمان به انضمام پیش نویس قرارداد و پیوست­های شرح داده شده در ذیل با مجموع 107(صدو هفت) برگ که تمامی آن­ها جزء لاینفک این اوراق محسوب می­گردد، به شرح ذیل می­باشد:

پیوست 1:  شرح خدمات و شرایط اختصاصی پیمان و مشخصات فنی در 25 برگ

پیوست 2:  شرایط عمومی پیمان مطابق با بخشنامه شماره 842/108854/102 مورخ 3/3/78 (نشریه 4311) در 1 برگ

پیوست 3: جداول آنالیز قیمت بهای چاه ها و جدول پیشنهاد قیمت در 34 برگ.

پیوست 4: مجموعه دستورالعمل­های ایمنی پیمانکاران طرح‌های توسعه و نصب تجهیزات در 23 برگ

پیوست 5: تعهدنامه پیشنهاد دهنده در مورد عدم شمول قانون منع مداخله کارمندان از معامله­های دولتی و تعهدنامه عدم افشاء و محرمانگی اطلاعات مختص پرسنل پیمانکار در 5 برگ

پیوست 6: کاربرگ تنظیم اسناد و مدارک قراردادها در 1 برگ

پیوست 7:  برنامه زمانبندی انجام خدمات ارائه شده توسط پیمانکار در 1 برگ

پیوست 8:  شاخص­های ارزیابی فنی و بازرگانی پیمانکاران در 17 برگ

2-مبلغ برآورد اولیه:

1-2- مبلغ برآورد اولیه  000ر480ر172ر19 (نوزده میلیاردو یکصدو هفتادو دو میلیون و چهارصدو هشتاد هزار) ریال

2-2- تهیه مصالح مورد نیاز طبق استاندارد و مشخصات فنی با تأیید دستگاه نظارت به عهده پیمانکار می باشد.

3-2- تهیه کلیه ماشین آلات ، ابزار آلات ، سوخت ، آب و برق و غیره جهت اجرای موضوع مناقصه به عهده پیمانکار می باشد.

4-2- قیمت های مربوط به قرارداد ثابت می باشد (تعدیل آحاد بهاء پرداخت نخواهد شد).

5-2- کلیه کسورات قانونی برعهده پیمانکار می باشد.

6-2- مبلغ برآورد اولیه با احتساب مبلغ تجهیز و برچیدن کارگاه می باشد. (دربرآوردها مبلغ یا درصد تجهیز کارگاه مشخص باشد)

3- اعتبار پروژه: ازمحل اعتبارات بودجه جاری است.

4-دستگاه مناقصه گزار : شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران

5- دستگاه نظارت : مدیریت بهره برداری منطقه غرب

6- مدت انجام کار : مدت زمان انجام کار 8 (هشت) ماه می باشد.

7- مبلغ تضمین شرکت درمناقصه :

متقاضی­های شرکت در مناقصه موظفند مبلغ 000ر175ر700 (هفتصد میلیون و یکصدو هفتاد و پنج هزار)  ریال را تحت عنوان سپرده شرکت در مناقصه به یکی از روشهای ذیل تهیه در پاکت تضمین (الف) قرار دهند. بدیهی است امضای اوراق شرایط شرکت درمناقصه به منزله پذیرش کلیه موارد ذکرشده در آن می باشد.

1-7- ضمانت نامه بانکی به مبلغ 000ر175ر700 (هفتصد میلیون و یکصدو هفتاد و پنج هزار) ریال به مدت اعتباری حداقل 3 (سه) ماه و قابل تمدید، صادره از یکی از بانک­های دولتی یا خصوصی کشور (دارای مجوز لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران) به نام شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران به انضمام تاییدیه بانک مربوطه.

2-7- رسید پرداخت مبلغ 000ر175ر700 (هفتصد میلیون و یکصدو هفتاد و پنج هزار) ریال به عنوان سپرده به صورت نقدی به ‌حساب جاری شماره 1-1946533-4-139 نزد بانک سینا شعبه دکتر فاطمی غربی بنام شرکت تامین وتصفیه آب و فاضلاب تهران 

3-7- چک بانکی تضمینی به مبلغ 000ر175ر700 (هفتصد میلیون و یکصدو هفتاد و پنج هزار) ریال صادره از یکی از بانک­های دولتی یا خصوصی کشور (دارای مجوز لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران) به نام شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران .

4-7- هرگونه تضمین دیگری به غیر از یکی از 3 (سه) روش فوق که به عنوان سپرده شرکت در مناقصه ارایه گردد، باعث حذف شرکت کننده مربوطه خواهد شد و به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده مخدوش، سپرده­های کم­تر از مقدار قید شده، چک شخصی، و نظیر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

5-7- در صورتی­که شرکت کننده­ها، مبلغ سپرده شرکت در مناقصه را به صورت نقدی، چک تضمینی و یا چک بین بانکی واریز نمایند برای استرداد و آزادسازی سپرده شرکت در مناقصه بایستی شماره حساب بانکی شرکت خود را به صورت مکتوب به این شرکت اعلام نمایند.

6-7- در صورتی­که شرکت کننده­ها، در مناقصه مطالبه­ای از شرکت مناقصه­گزار داشته باشند، مناقصه­گر نمی­تواند مطالبه مربوطه را به عنوان سپرده شرکت در مناقصه درخواست و جایگزین نمایند.

7-7- پس از تعیین نفرات اول و دوم مناقصه، تضمین شرکت درمناقصه نفرات بعدی بلافاصله مسترد می شود.

 

 

8- زمان، محل دریافت و فروش اسناد مناقصه :

1-8- اسناد مناقصه از تاریخ درج آگهی تا ساعت 16:00 روز یکشنبه مورخ 15/2/98 به فروش می رسد.

2-8- نشانی محل فروش اسناد مناقصه: دبیرخانه مرکزی کارفرما واقع درتهران ، خیابان دکترفاطمی ، خیابان حجاب

3-8- اسناد مناقصه فقط به نماینده شرکت با ارائه معرفی نامه معتبر با مهر و امضای مجاز تحویل خواهد شد.

4-8- شرکت کنندگان در مناقصه میبایستی مبلغ 000ر500ر1 (یک میلیون و پانصد هزار) ریال را به حساب شماره 8474040409403 نزد بانک سامان شعبه تجریش کد 847 بنام شرکت تامین وتصفیه آب وفاضلاب تهران واریز وفیش واریزی مربوطه را به دبیرخانه مرکزی به آدرس تهران ، خیابان دکترفاطمی ، خیابان حجاب، شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران تسلیم و نسبت به دریافت اسناد مناقصه تا ساعت 16:00 روز یکشنبه مورخ 15/2/98 قدام نمایند.

9- انصراف از شرکت درمناقصه :

چنان چه پس از اخذ یا خرید اسناد مناقصه مایل به مشارکت درآن نباشید لازم است مراتب را تا آخر وقت اداری مورخ ساعت 16:00 روز سه شنبه مورخ 24/2/98 به دستگاه مناقصه گزار اعلام نمایید.

10- تاریخ، محل تسلیم پیشنهادها:

1-10- آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها، ساعت 12:00 روز چهار شنبه مورخ 25/2/98 می باشد.

2-10- نشانی محل تسلیم پیشنهادها: دبیرخانه مرکزی کارفرما واقع درتهران ، خیابان دکترفاطمی ، خیابان حجاب

3-10- درمقابل تسلیم پاکت های محتوی پیشنهاد، باید رسید با قید تاریخ کامل وصول (ساعت ، روز، ماه و سال) مطالبه و اخذ گردد.

11- نحوه اخذ تضمین اجرای تعهدات و آزادسازی سپرده شرکت در مناقصه :

1-11- برنده مناقصه باید حداکثر تا 7 (هفت) روز کاری پس از ابلاغ کارفرما به او، با ارائه تضمین اجرای تعهدات معادل 10%  درصد قیمت پیشنهادی خود نسبت به انعقاد پیمان مبادرت نماید . درغیر این صورت تضمین شرکت درمناقصه بدون هیچ گونه تشریفات قضایی به نفع کارفرما ضبط شده و برنده مناقصه حق هیچ گونه اعتراضی ندارد. درصورتیکه برنده مناقصه درمهلت پیش بینی شده حاضر به انعقاد پیمان نشود و مناقصه نیز نفر دوم داشته باشد، نفردوم به عنوان برنده مناقصه اعلام می شود و چنانچه نفر دوم نیز باتوجه به موارد یاد شده بالا حاضر به انعقاد پیمان نشود، تضمین شرکت درمناقصه نفر دوم هم به نفع کارفرما ضبط می شود و مناقصه تجدید خواهد شد.

2-11- در صوریتکه برنده مناقصه به دلایلی در مهلت هفت روز تعیین شده موفق به ارائه تضمین حسن انجام تعهدات و مدارک به جهت انعقاد قرارداد نشود بر اساس درخواست کتبی برنده مناقصه، زمان مذکور با توجیه مستند و مدلل و تصویب مدیر عامل این شرکت می­تواند تا دو برابر افزایش یابد.

3-11- پس از تسلیم تضمین حسن انجام تعهدات و مهر و امضاء نسخ قرارداد توسط برنده مناقصه، سپرده برنده مناقصه و سپرده نفر دوم مسترد خواهد شد شایان ذکر است مناقصه در صورتی نفر دوم دارد که تفاوت بهای پیشنهادی نفراول مناقصه با نفر دوم مناقصه بیش از میزان سپرده شرکت در مناقصه نباشد.

12-تاریخ گشایش پینشهادها :

پیشنهادهای واصله درساعت 14:00 روز چهار شنبه مورخ 25/2/98 درکمیسیون مناقصه بازگشایی می شود. حضور نماینده از طرف پیشنهاددهندگان درجلسه گشایش پاکت های پیشنهاد قیمت با ارائه معرفی نامه کتبی بلامانع است.

13- اعتبار پیشنهادها :

مدت اعتبار پیشنهادها 3 (سه) ماه از اولین مهلت تسلیم پیشنهادها می باشد.

14- اعتبار تضمین شرکت درمناقصه :

مدت اعتبار تضمین شرکت درمناقصه برابر با 3 ماه می باشد. که بنابه نیاز و تشخیص مناقصه گذار به مدت 3 ماه تمدید می گردد.

15- سازش و تبانی :

هرگاه اطلاع حاصل شود که پیشنهاد دهندگان باهم تبانی گرده اند طبق ماده 56 آئین نامه تشخیص صلاحیت پیمانکاران و نحوه ارجاع کار به آن ها، رفتار خواهد شد.

16- هزینه های درج آگهی و ارائه پیشنهاد :

1-16- هزینه درج آگهی مناقصه به عهده برنده مناقصه می­باشد.

2-16- کارفرما هیچ گونه هزینه ای را که پیشنهاد دهنده برای تهیه پیشنهاد خود متحمل آن شده است به او باز پرداخت نخواهد کرد.

3-16- درصورت نیاز به ثبت قرارداد در دفترخانه اسناد رسمی، مطابق مقررات هزینه آن بر عهده برنده مناقصه است.

17- شرایط مناقصه گران :

شرکت کنندگان در مناقصه بایستی دارای گواهینامه های زیر، تجهیزات و امکانات فنی و اجرایی لازم، نیروهای فنی ماهر و واجد شرایط برای شرکت دراین مناقصه باشند.

1-17- گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی

2-17- گواهی صلاحیت رتبه 5 در رشته تاسیسات یا آب از سازمان برنامه و بودجه کشور

18- ارجاع کار :

شرکت کننده پس از برنده شدن درمناقصه و وصول دستورکارفرما مبنی بر عقد قرارداد ، طبق ماده 24 شرایط عمومی پیمان حق انتقال تمام و یا قسمتی از تعهدات را بدون موافقت قبلی و کتبی کارفرما به شخص و یا اشخاص حقوقی یا حقیقی دیگر ندارد.

19- تغییر درمقادیر عملیات اجرایی :

کارفرما طبق شرایط مندرج درشرایط عمومی پیمان می تواند عملیات موضوع قرارداد را تا میزان 25 % مبلغ کل پیمان افزایش یا کاهش دهد.

 

 

20- الحاقیه ها واصلاحات و سایر نکات مهم :

1-20- این مناقصه به صورت دومرحله ای برگزار می شود، ارزیابی مناقصه گران و تعیین برنده مناقصه براساس آئین نامه معاملات شرکت های آب و فاضلاب صـورت می گیـرد هنگام ارزیابی مالی، مناقصه گری که مناسب ترین قیمت را کسب کرده به عنوان برنده اول انتخاب خواهد شد چنانچه بررسی قیمت ها و تجزیه و کنترل مبانی آن لازم باشد ، کمیسیون مناقصه می تواند بررسی آن را به کمیته فنی بازرگانی ارجاع نماید و کمیته فنی بازرگانی حداکثر ظرف دوهفته نتیجه ارزیابی را به کمیسیون مناقصه اعلام می کند.

2-20- شرکت درمناقصه به منزله پذیرفتن و اطلاع کامل شرکت کننده از کلیه قوانین و مقرارت مربوطه به بیمه و مالیات و قانون کار و آیین معاملات این شرکت خواهد بود.

3-20- پیشنهاد های مناقصه گران باید ازهرحیث کامل و بدون قید و شرط بوده و هیچ نوع ابهام ، خدشه ، عیب و نقص و قلم خوردگی نداشته باشد و درصورت وجود خدشه یا نقص در اسناد ومدارک مناقصه یا ارائه پیشنهاد مشروط، مبهم و برخلاف شرایط مناقصه و یا نداشتن تضمین کافی، آن پیشنهاد مردود است .

4-20- هرگونه توضیح یا تجدید نظر یا حذف و اضافه نمودن اسناد ومدارک مناقصه و نحوه تغییر و تسلیم آن ها کتباً ازسوی دستگاه مناقصه گزار اعلام و جزو اسناد و مدارک پیمان منظور خواهد شد.

5-20- مناقصه گزار حق تغییر ، اصلاح یا تجدید نظر دراسناد و مشخصات را تا قبل انقضای مهلت تسلیم پیشنهاد ها برای خود محفوظ می دارد و اگر چنین موردی پیش آید مراتب قبل از 72 ساعت طبق بند (پ) ماده 17 آئین نامه نظام مستند سازی به مناقصه گران ابلاغ می شود و درصورتی که پیشنهادی قبل از ابلاغ مراتب مزبور تسلیم شده باشد، پیشنهاد دهنده حق دارد تقاضای استرداد یا اصلاح آن را بنماید.

6-20- از آنجایی که ممکن اسـت تجدید نظر یا اصلاح دراسناد و مشخصات مستلزم تغییر مقادیر یا قیمت ها باشد دراین صورت دستگاه مناقصه گزار می تواند آخرین مهلت دریافت پیشنهاد ها را با اعلام کتبی به پیشنهاد دهندگان به تعویق اندازد به نحوی که مناقصه گران فرصت کافی برای اصلاح و تجدید نظر در پیشنهاد خود را داشته باشد.

7-20- دعوت به ارائه پیشنهاد دراین مناقصه نباید به عنوان دعوت جهت عقد پیمان تلقی گردد. وصول پیشنهاد ارائه شده برای مناقصه گزار تعهدی ایجاد نمی کند و مناقصه گران حق ادعای خسارت را از خود سلب می نمایند.

8-20- مناقصه گزار حق دارد درچارچوب قانون برگزاری مناقصات وآیین نامه معاملات شرکت هریک از پیشنهاد ها را قبول یا رد کرده ویا فراینده مناقصه را لغونماید وتمام پیشنهاد ها رادرهرزمان پیش ازابلاغ نامه پذیرش رد کند وازاین بابت هیچ مسئوولیت وتعهدی در برابر مناقصه گران نخواهد داشت ودرصورت لغو مناقصه ، مناقصه گزار بی درنگ مناقصه گران را از تصمیم خود مطلع می سازد.

21ـ نحوه ارائه پیشنهاد قیمت خدمات و تعدیل :

پیشنهاد دهنده می­بایستی قیمت پیشنهادی انجام خدمات موضوع مناقصه بر اساس شرح خدمات پیوست، با احتساب بیمه و هر گونه حقوق و کلیه عوارض متعلقه (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده)  را به تفکیک به عدد و حروف در جداول آنالیز قیمت بهای چاه ها و جدول پیشنهاد قیمت پیوست 3 اوراق مناقصه درج    و ارایه نماید و ملاک صحت ارقامی است که به حروف نوشته شده باشد و در صورت عدم ارایه پیشنهاد قیمت به ترتیب مورد اشاره، مسئولیت ناشی از آن در خصوص چگونگی محاسبه و کسر مالیات و عوارض متعلقه به عهده پیشنهاد دهنده می­باشد و این شرکت از این حیث در برابر اشخاص ثالث هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.

ضمناً هیچگونه تعدیل مالی شامل افزایش قیمت خدمات و مواد اولیه، دستمزد و سایر موارد در طول اجرای قرارداد به قیمت پیشنهادی تعلق نخواهد گرفت. بدیهی است درصد و مبلغ مالیات برارزش افزوده براساس قانون مالیات برارزش افزوده محاسبه و قابل اجرا می باشد و در صورت ارائه گواهینامه ثبت نام مودیان مالیاتی و ارائه صورتحساب طبق فرمت وزارت دارایی و بر اساس صورت وضعیت های ارسالی پرداخت خواهد شد.

1-21- هرگونه تغییر قیمت از سوی پیشنهاد دهندگان مناقصه پذیرفته نخواهد شد ضمناً پس گرفتن پیشنهاد (قیمت شرکت کنندگان مناقصه) باید به صورت قابل گواهی (توسط اعضای کمیسیون مناقصه) انجام پذیرد.

2-21- هیچ گونه تغییر، اصلاح، جایگزینی و انصراف بعد از تحویل پاکات به واحد تحویل گیرنده اسناد که از سوی مناقصه گزار در مناقصه تعیین شده است، امکان پذیر نمی باشد.

3-21- در صورت وجود هرگونه ابهامی در پیشنهاد قیمت، مناقصه گزار مبادرت به رد پیشنهاد مذکور می­نماید. تشخیص ابهام بر عهده اعضای کمیسیون مناقصه­گزار می­باشد.

22- روش تسلیم اسناد مناقصه :

داوطلب مشارکـت درمناقصـه باید پیشنهاد خود را در پاکت سربسته لاک و مهر شده که محتوی سه پاکت جداگانه لاک و مهرشده (الف ، ب ، ج ) می باشد به ترتیب بندهای بعدی تکمیل و درموعد مقرر به دستگاه مناقصه گزار تسلیم نماید. بر روی پاکت فوق الذکر باید موضوع و شماره مناقصه ، نام و نشانی پیشنهاد دهنده و تاریخ تسلیم پیشنهاد نوشته شود و در مهلت مقرر با اخذ رسید حاوی ساعت و تاریخ وصول به دستگاه مناقصه گزار تسلیم گردد.

1-22- پاکت الف:

1-1-22- سپرده شرکت در مناقصه *

2-22- پاکت ب:

1-2-22- گواهی اصالت امضای صاحبان امضاء مجاز که به تایید دفاتر اسناد رسمی رسیده باشد به انضمام کپی برابر اصل شده شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء مجاز *

2-2-22- یک نسخه از اوراق شرایط و اسناد مناقصه به همراه کلیه پیوست ها ممهور به مهر و امضاء صاحبان امضاء مجاز شرکت *

3-2-22- تکمیل شده فرم های مربوط به شاخص های فنی بازرگانی به همراه مدارک و مستندات موردنیاز براساس شاخص های فنی و بازرگانی به تفکیک *

4-2-22- گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی *

5-2-22- گواهی صلاحیت رتبه 5 در رشته تاسیسات یا آب از سازمان برنامه و بودجه کشور *

6-2-22- تصاویر اساسنامه ممهور به مهر ثبت شرکتها، آگهی ثبت شرکت، آخرین تغییرات هیات مدیره (درج شده در روزنامه رسمی)، گواهینامه ثبت نام مودیان مالیاتی و ثبت نام در سایت (http://iets.mporg.ir) *

7-2-22- لـیست پروژ ه های انجام شده و در دسـت اقـدام در پنج سال گذشته بهـمراه رضایـت نامـه ازکارفـرمـاهای قبـلی و تـصویر ابـلاغـیـه قـرارداد شـامـل: مـبـلـغ قـرارداد، طـرف قـرارداد، درصـد پیـشـرفـت و سـایـر مـوارد مـنـدرج در اسنـاد به اخـتـصـار *

8-2-22- صورتجلسات بازدید از محل و حضور در جلسه توجیهی از واحد مربوطه *

9-2-22- شرکت کنندگان در مناقصه دارای قرارداد منعقده درحال اجرا یا اتمام شده با شرکت تامین وتصفیه آب وفاضلاب تهران درسنوات گذشته و یا درحال حاضر، بایستی رضایت نامه کتبی کار مربوطه را به همراه سایر اسناد ارایه نماید، در غیر اینصورت از بازکردن پیشنهاد قیمت آنان خودداری خواهد شد. *

3-22- پاکت ج:

1-3-22- برگ پیـشنـهـاد قــیـمـت *

2-3-22- جدول آنالیز بها *

تذکر:کلیه شرکت کنندگان درمناقصه بایستی پاکت های(الف و ب و ج)را درپاکت ‌لاک ‌ومهر شده ‌چهارم(د)قرار دهند.

تبصره 1: در صورت ناقص بودن محتویات هریک از پاکتها، پاکت بعدی آن پیشنهاد دهنده باز نشده و عیناً به شرکت کننده مزبور اعاده خواهد شد.

تبصره 2: پیشنهاد دهنده باید تمام اوراق ، اسناد و مدارک مناقصه را که دربندهای فوق الذکر شده بدون خدشه، تغییر، حذف و یا قراردادن شرط درآن تکمیل ، تنظیم و ممهور به مهرشرکت نموده و بوسیله شخص صاحب امضای مجاز خود امضاء نموده و به دستگاه مناقصه گزار تسلیم نماید.

تبصره3: مدارک وسوابق ارائه شده مربوط به ارزیابی فنی و بازرگانی ‏ازسوی پیشنهاددهندگان درکمیته ارزیابی فنی بازرگانی مورد بررسی قرارگرفته وشرکت کنندگانی که امتیاز فنی قابل قبول 65 را کسب نموده باشند ارزیابی فنی و بازرگانی خواهند شد و امتیازات فنی اعلام شده از سوی کمیتـه در قیمت پیشنهادی طبق فرمول ذیل اعمال می شود و شرکت کننده ای که حائزحداقل قیمتهای پیشنهادی وتراز شده باشدبرنده مناقصه خواهد بود در غیراینصورت در مواردی که شرکت کننده ای حائزحداقل قیمت ترازشده باشد لیکن حائزحداقل قیمت پیشنهادی نشود کمیسیون مناقصه نظر خود را درخصوص پیشنهاد به همراه گزارش توجیهی و تصمیم خود درخصوص پذیرش پیشنهاد برتر بعنوان برنده مناقصه و یا تجدید مناقصه برای کسب نظر به هیات مدیره (شرکت مناقصه گزار) گزارش می نماید.ضمناً حداقل امتیاز فنی و بازرگانی قابل قبول به منظور محاسبه قیمت تراز شده، امتیاز 65 می باشد .

                                                                 C × 100

                                  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ=L

                                                          [ (t -100) ×i]- 100

  

L= قیمت تراز شده

C= قیمت پیشنهادی ذکر شده در پاکت قیمت

i= ضریب تاثیر = 3/0 (سه دهم)

T= امتیاز فنی بازرگانی

23- بازدید از محل و حضور در جلسه توجیهی:

1-23- متقاضیان شرکت در مناقصه می بایست به منظور کسب اطلاعات بیشتر ضمن تماس با شماره تلفن  44129990 (آقای مهندس تبریزی)  55022892 (آقای مهندس فراهانی مهر) 77315007 (آقای مهندس کربلایی) در تاریخ  17/2/98 روز سه شنبه از ساعت 8:00 صبح الی 12:00 ظهر از محل­های مورد نظر بازدید نمایند. ضمناً مسئولیت کاری و مالی ناشی از شرایط محیط کار به عهده برنده مناقصه می باشد.

2-23- حضور شرکت کنندگان در جلسه توجیهی روز سه شنبه مورخ 17/2/97 ساعت 14:00 در سالن کنفرانس حوزه معاونت نظارت بر بهره برداری این شرکت واقع در خیابان دکترفاطمی ، خیابان حجاب الزامی است.

24- سایر شرایط:

سایر مواردی که در این اوراق شرایط مناقصه ذکر نشده است شامل میزان تضامین انجام تعهدات و حسن اجرای کار، نحوه پرداخت، تسویه حساب، تحویل موقت و قطعی، تغییرات مقادیر و مدت قرارداد، ممنوعیت های قانونی، فسخ، خاتمه، جرائم، حل اختلاف و غیره مطابق مفاد مندرج در پیش نویس قرارداد بوده و لازم الاجرا می باشد.

 

 

شرکت تامین وتصفیه آب و فاضلاب تهران

“ سهامی خاص “

 

اینجانب/اینجانبان ........................................................................................................................................................ بعنوان صاحبان امضای مجاز شرکت ...................................................................... تعهد می نمایم که تمام اوراق، اسناد مناقصه، مدارک و پیوست ها مربوطه را که دربندهای فوق ذکر شده مطالعه و بدون خدشه، تغییر، حذف و یا قراردادن شرط درآن با اطلاع و علم کامل تکمیل، تنظیم، امضاء و مهر نموده ام، بدینوسیله حق هر گونه اعتراضی را از خود سلب نموده و آن را به دستگاه مناقصه گزار تسلیم می نمایم.

نام و نام خانوادگی صاحبان امضاء مجاز: 1- ..................................................   2- ............................................................                                                       

  

               مهر شرکت                                         امضاء                                        امضاء

 

 

ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری