X
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کرمانشاه از تاسیسات آب شرب شهر سنقر بازدید نمود

 معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کرمانشاه از تاسیسات آب شرب شهر سنقر بازدید نمود

مهندس سالاری معاون هماهنگی و امور استانداری کرمانشا، تامین آب شرب شهر سنقراز جمله پروژه های مهم و زیر ساخت این شهرستان است وباید در اولویت اساسی برای تامین اعتبار قرار گیرد.
یکشنبه، 05 فروردین 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه مهندس سالاری معاون هماهنگی وامورعمرانی استانداری کرمانشاه درمعیت فرماندارشهرستان سنقرو کلیایی ومدیر امورآب و فاضلاب شهر سنقراز تاسیسات آب شهر سنقر بازدید  واز روند اجرایی پروژه های دردست اقدام درجریان قرارگرفت. در حاشیه این بازدید مهندس سلطانیان مدیر امورآب و فاضلاب شهر سنقر گزارشی درخصوص منابع تامین آب و پروژه های که هم اکنون در حال اجرا و پیگیری می باشد ارایه نمود.

سلطانیان گفت: تصفیه خانه آب شرب شهر سنقر که از طرح های آب منطقه ای بوده از سال 1391 تا پایان سال 96 به میزان تقریبی 27 در پیشرفت داشته است که با این روند این پروژه نیاز به تامین اعتبار برای تسریع آن است.

سلطانیان افزود: تامین آب این  قبلا در اختیارآب منطقه ای بوده اما بلحاظ تصمیم گیری مسئولین کشور ی واستانی این اختیار به شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه واگذار شده است. بنابراین در جهت تسریع و اجرای آن نیازمند اعتبار است که با توجه مشکل کمبود آب در این شهربایستی هرچه سریع تر این اقدام صورت گیرد تا در تابستان امسال بامشکل کم آبی مواجه نگردد.

مدیر امورآب و فاضلاب شهر سنقر اظهار داشت: تامین منابع آب و سایر پروژه های جانبی از جمله تصفیه خانه ، احداث مخازن ذخیره آب با ظرفیت 3500 مترمکعب در ناحیه زون مرتفع و مخزن 2000 متر مکعبی بین راهی و اجرای خطوط بین مخازن بطول 6700 متر در قالب اعتبار مصوب  از نیازهای اساسی این شهر است وباید اجرا شود تا وضعینت مشکل آب شرب شهر سنقر مرتفع گردد.

سپس مهندس سالاری معاون هماهنگی و امور استانداری کرمانشاه: گفت تامین آب شرب شهر سنقراز جمله پروژه های مهم و زیر ساخت این شهرستان است وباید در اولویت اساسی برای تامین اعتبار قرار گیرد.

وی افزود: این وضعیت در دستور کار حوزه معاونت امور عمرانی استانداری و فرمانداری شهرستان برای پیگیری و تسریع در تخصیص اعتبار قرار خواهد گرفت

 

مهندس سالاری معاون هماهنگی و امور عمرانی اظهار داشت: طبق اظهارات مسئولین224.35 ریال برای تصفیه خانه آب و250میلیارد ریال  برای اجرای تصفیه خانه فاضلاب نیاز است که این تاسیسات اجرا شود که حوزه معاونت امور عمرانی بطور جدی آن را پیگیری خواهد نمود تا مشکل کمبود آب در این شهر برطرف شود.

تصاویر
  • معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری کرمانشاه از تاسیسات آب شرب شهر سنقر بازدید نمود
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری