X
با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور؛ پروژه تصفیه‌خانه اضطراری آب شهر هرسین وارد مدار بهره‌برداری شد

 با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور؛ پروژه تصفیه‌خانه اضطراری آب شهر هرسین وارد مدار بهره‌برداری شد

دکترحسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، این دومین سفر ما به شهرستان هرسین است که در سفر قبلی نیز مردم خواسته‌های به حقی داشتند و مهمترین این خواسته‌ها راه اندازی تصفیه خانه اضطراری آب شهر هرسین بود.
چهارشنبه، 01 فروردین 1397 | Article Rating

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، امروز سه‌شنبه 29 اسفند1396؛ همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان کرمانشاه، طی مراسمی با حضور دکتر امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور، مهندس علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، دکتر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین و سایر مسئولین شهرستان، پروژه تصفیه خانه اضطراری آب شهر هرسین به بهره برداری رسید.

مهندس علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در این مراسم، با ارائه گزارشی از فرآیند احداث این تصفیه خانه، گفت:  سراب هرسین از نوع تشکیلات کارستیک است که در زمان طغیان سراب موجب افزایش کدورت آب ورودی به تاسیسات و شبکه توزیع این شهر شده بطوریکه این مساله دربهار 1395 باعث ایجاد شرایط بحران و ثبت میزان کدورت تا 530ntu رسیده بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: تصفیه خانه اضطراری آب شهر هرسین برابر با طرح ابدایی در دوسایت در محل مخزن پست و میانی طراحی و اجراء شده است که فرآیند این طرح به‌صورت یک پکیج کامل شامل واحد اختلاط سریع، لخته سازی، ته نشینی لخته ها، فیلتراسیون ، کلرزنی، آبگیری، و بازیافت پساب است.

این مسئول در ادامه افزود: واحدهای تصفیه خانه تهیه و تزیرق مواد منعقد کننده، تهیه و نصب سیستم گندزدایی و تاسیسات و تجهیزات کنترلی برقی و مکانیکی است.

 مهندس تخت شاهی همچنین عنوان کرد: در کنار این تصفیه خانه، دو باب ساختمان شیمیایی، نصب یک دستگاه دیزل ژنراتور و دو باب ساختمان نگهبانی به همراه تجهیزات آزمایشگاهی احداث گردیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه در تیرماه 1396 با حضور مسئولین ارشد استان آغازشد که طبق برنامه زمانب‌ندی قبلی که دوسال پیش بینی شده بود اما در مدت 5 ماه و امروز با حضور جناب آقای دکتر امیری معاون محترم پارلمانی رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

 وی گفت: تاکنون برای این طرح بالغ بر 43 میلیارد ریال هزینه شده است که این پروژه در این روز از سال تقدیم مردم خوب و با فرهنگ شهر هرسین می‌شود که مردم عزیز از خدمات آن بهره مند شوند.

سپس دکتر حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در این مراسم اظهار داشت: این دومین سفر ما به شهرستان هرسین است که در سفر قبلی نیز مردم خواسته‌های به حقی داشتند و مهمترین این خواسته‌ها راه اندازی تصفیه خانه اضطراری آب شهر هرسین بود.

وی افزود: امروز با پیگیری‌های انجام شده و تلاش‌های مسئولین شهرستان و استانی و به خصوص نماینده محترم منطقه، شاهد افتتاح تصفیه خانه اضطراری هرسین هستیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: علیرغم اینکه برای اتمام این پروژه 2 سال زمان درنظر گرفته شده بود اما خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده توسط مسئولین و پیمانکار پروژه، این تصفیه‌خانه در کمتر از 7ماه به بهره برداری رسید.

تصاویر
  • با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور؛ پروژه تصفیه‌خانه اضطراری آب شهر هرسین وارد مدار بهره‌برداری شد
  • با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور؛ پروژه تصفیه‌خانه اضطراری آب شهر هرسین وارد مدار بهره‌برداری شد
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید:

جستجوی اخبار
جستجوی اخبار
جستجوی پیشرفته
جستجوی پیشرفته
دسته‌بندی شهری یا روستایی
دسته‌بندی شهری یا روستایی
برچسب های خبری
برچسب های خبری